ارسال بیش از 60 اثر به جشنواره استانی شعر" آیینی-محلی رضوی" در لیکک

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهمئی گفت: بیش از 60 اثر تاکنون به دبیرخانه جشنواره شعر" آیینی-محلی رضوی" در لیکک ارسال شد.

به گزارش خببرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست خبری چهارمین جشنواره استانی شعر" آیینی-محلی رضوی" امروز (5 شهریور) در شهرستان بهمئی برگزار شد.  

امین درخشان، دبیر چهارمین جشنواره استانی شعر "آیینی- محلی رضوی" در شهرستان بهمئی گفت: از آنجایی که این جشنواره استانی مزین و متبرک به نام امام رضا (علیه السلام)، حضرت معصومه(سلام الله علیها)، حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(علیه السلام) وحضرت بی بی حکیمه خاتون(سلام الله علیها) است، طبیعتاً ذوق هر شاعری متعهدی را به سرودن شعر در وصف این بزرگان وا می دارد.

درخشان افزود: اکثر شاعران توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود این که اصولاً شعر گویشی تا حدودی سختی های خود را دارد؛ اما مشارکت خوب و بی نظیری در این جشنواره داشتند.

وی به افزایش مشارکت شاعران استان در جشنواره امسال به نسبت سه سال گذشته اشاره و بیان داشت: استقبال بسارخوب شاعران استان از جشنواره شعر "آیینی - محلی رضوی" شایسته تقدیر است؛ به طوری که امسال به نسبت سال گذشته بیش از 50 درصد آثار دریافت کردیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی خاطرنشان کرد: بیش از 60 اثر تاکنون به دبیرخانه جشنواره ارسال شد وشاهد مشارکت بیش از 50 درصدی شاعران نسبت به سالهای گذشته بودیم.

درخشان عنوان کرد: انشاء الله آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در روز پنج شنبه (6 شهریورماه ) توسط هیئت داوران که متشکل از آقایان سید غفار موسوی، جبار رضایی و رسول سنایی داوری ونتایج نهایی اعلام می شود.

وی با بیان این که امسال رویکر اجرای برنامه ها با سالهای گذشته متفاوت است، گفت: جشنواره امسال با هدف استقبال عمومی مردم در فضای باز برگزار و پیش بینی می شود با استقبال خوبی روبه روبه رو خواهد شد.

دبیر اجرایی چهامین جشنواره استانی شعر "آیینی محلی-رضوی" کهگیلویه و بویراحمد  گفت: برنامه های شاد ومتنوع فرهنگی وهنری از جمله اجرای موسیقی استاد علی تاجمیری از برنامه های شاخص این جشنواره است. 

آیین برگزاری چهارمین جشنواره استانی شعر "محلی رضوی" در شهرستان بهمئی روز یکشنبه 9 شهریورماه ساعت 9 شب در محل دبیرستان سمیه شهر لیکک برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 397105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha