تقدیر رئیس جمهور از وزارتخانه های بهداشت، امورخارجه و نفت

خبرگزاری شبستان: رئیس جمهور در جشنواره شهید رجایی از عملکرد سه وزارتخانه بهداشت، امور خارجه و نفت در یک سال اخیر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری شبستان، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور که صبح امروز در جشنواره شهید رجایی حضور یافته بود از سه وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور خارجه و نفت تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم که به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آخرین روز هفته دولت در سالن اجلاس سران تهران برگزار شده بود اعضای هیات دولت از جمله بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حسین فریدون، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، محمد باقر نوبخت سخنگو و معاون برنامه ریزی و مدیریت راهبردی رئیس جمهور، الهام امین زاده معاون حقوقی روحانی، حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمد رضا صادق مشاور رسانه ای رئیس جمهور حضور داشتند.

در طول این مراسم، رئیس دولت یازدهم از وزارت امور خارجه و محمد جواد ظریف و همکارانش به دلیل انجام مذاکرات هسته ای موفقیت آمیز تقدیر و تشکر کرد و بار مسئولیت این مذاکرات را شخصا بر دوش رئیس جمهور دانست.

وی در ادامه اقدام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در انجام طرح تحول سلامت را ستود و در پایان هم از وزیر نفت و یارانش به دلیل حل معضل انرژی در کشور و مشکلات حاشیه ای به وجود آمده در فروش نفت تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/

کد خبر 397648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha