دوازدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به کار خود پایان داد

خبرگزاری شبستان: دوازدهمین جشنواره قرآنی کارکنان و خانواده های دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز گذشته با معرفی برگزیدگان پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره قرآنی کارکنان و خانواده های دانشگاه علوم پزشکی مشهد عصر دیروز(13 شهریور) با حضور دکتر محرابی بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

 

حجت الاسلام سیدمرتضی اسدی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم گفت: این جشنواره برای دوزادهمین سال متوالی با هدف قدردانی از زحمات پرسنل دانشگاه، غنی سازی اوقات فراغت تابستان و بهره مندی از دریای بیکران معارف قرآنی در رده های سنی و مقاطع تحصیلی مختلف برگزار شد.

 

وی با اشاره به حدیث قدسی «چون فتنه ها همانند شب تاریک و تاریک کننده به شما روی  آورد، توفیق بهتر این است که به قرآن روی آورید»، افزود: همچنان که قرآن در تربیت دینی این وظیفه را بر دوش خود انسان گذاشته است، اگر خانواده ها محیط زندگی را با نور قرآن روشن کنند، دستاویز محکمی پیدا خواهند کرد.

 

لازم به ذکر است در این جشنواره، آموزش کارکنان از طریق تهیه منابع آموزشی جامع، برگزاری کلاس اموزشی حضوری و غیرحضوری و نیز آزمون انجام شد.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 399455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha