مددجویان کمیته امداد جهت پایداری ازدواج های جوانان توانمند می شوند

خبرگزاری شبستان: مدیرکمیته امداد شهرستان خرم آباد، از توانمند سازی جوانان مددجوی این نهاد جهت پایداری ازدواج خبر داد.

علی فلاحی، مدیرکمیته امداد شهرستان خرم آباد، صبح امروز(17 شهریور) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: این دوره های آموزشی جهت توانمند سازی مددجویان و ارتقای سطح آگاهی آنان از ازدواج انجام می شود.

 

وی، با تاکید برضرورت فرهنگ سازی جهت ازدواج آسان جوانان، تصریح کرد: اطلاع رسانی به جوانان و تلاش برای توانمند سازی آنان جهت برخورد با مشکلات و مسائل موجب پایداری ازدواج  جوانان خواهد شد.

 

فلاحی، افزود: ازدواج مبتنی بر ارزش های دینی و اسلامی سبب استحکام بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

 

مدیرکمیته امداد شهرستان خرم آباد، ابراز کرد: با توجه به افزایش درصد طلاق و بالارفتن سن ازدواج در جامعه افزایش همکاری و مشارکت جدی دستگاه های مرتبط، خانواده ها و اعضای جامعه جهت رفع دغدغه های جوانان و توانمند سازی آنان ضروری است.

 

این مقام مسئول، با بیان اینکه با فراهم کردن شرایط ازدواج آسان و پایدار شاهد تسهیل و افزایش ازدواج در بین جوانان ارتقاء خواهد یافت، افزود: کمیته امداد شهرستان خرم آباد در این راستا برگزاری دوره آموزش گروهی با موضوع آموزش پیش از ازدواج برای دختران در آستانه ازدواج تحت حمایت این شهرستان را در دستور کار دارد.

 

فلاحی، یادآور شد: در این دوره آموزشی تلاش می شود دختران با معیار های صحیح انتخاب همسر آشنا شده و با دلایل انتخاب غلط به منظور پیشگیری از ازدواج ناموفق نیز آشنا شوند.


وی، با بیان اینکه در این دوره آموزشی تعداد 30 نفر از دختران درآستانه ازدواج تحت حمایت این شهرستان حضور داشته اند، تصریح کرد: این دوره های آموزشی در کانون فرهنگی تربیتی تهذیب برگزار گردیده است .


 

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم آباد، خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی سر فصل های آموزشی شامل  مبحث ازدواج، مراحل ازدواج، شرایط مناسب و ملاک های صحیح انتخاب همسر مورد بحث قرار گرفت.


پایان پیام/

کد خبر 400298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha