اسلام عامل اصلی کاهش جرم در کشورهای آفریقایی

یک سوم زنان جهان از تجاوز به عنف رنج می برند که معمولاً این زنان در کشورهای غربی بدون رعایت اصول دینی خود زندگی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در حالیکه اکثریت آفریقایی ها مسلمان هستند با بسیاری از آموزه های اسلامی آشنایی ندارند و همین امر باعث شده تا ارتکاب برخی اعمال برای آنها مجاز و تنها تخطی از قانون محسوب شود در حالیکه اگر افراد مرتکب بدانند که اسلام نیز این دسته اعمال را ممنوع و برابر با جرم دانسته است به یقین آمار بالایی از جرایم در کشورهای آفریقایی کاهش می یابد.
تجاوز به عنف در کنار سایر جرایم عمل ناشایستی است که نه تنها قانون بلکه اسلام نیز به شدت با آن مخالف بود و ارتکاب آن را مستحق کیفر و مجازات می داند.
تحقیقات نشان می دهد کشورهای آفریقایی که اسلام در آنجا گسترش زیادی دارد میزان جرم و جنایت و تجاوز به عنف بسیار کمتر گزارش می شود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک سوم زنان جهان از تجاوز به عنف رنج می برند که معمولاً این زنان در کشورهای غربی بدون رعایت اصول دینی خود زندگی می کنند.
در کشورهای آفریقایی قوانین در نظر گرفته شده برای مجازات متجاوزان به عنف برگرفته از اسلام است در حالیکه بسیاری از مجرمان از آن ناآگاهند.

 

کد خبر 40058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha