خانواده هاي مددجو با دريافت تسهيلات اشتغال زایی به خودکفايي برسند

خبرگزاری شبستان: مديرکل بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده هاي مددجو نبايد فقط به فکر کمک هاي کميته امداد باشند و مي توانند با دريافت تسهيلات ايجاد شغل نمايند و به خودکفايي برسند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، کرامت پرهيزکار، مديرکل بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (25 شهریور) در جمع مادران و دختران تحت حمايت کميته امداد این استان در اردوگاه فرهنگي تربيتي کميته امداد، گفت: بانک مهر اقتصاد با افتخار برنامه هاي فرهنگي را در استان به جد پيگيري مي کند.

پرهيزکار با ذکر احاديث و رواياتي از ائمه معصومين (ع) بيان داشت: بانک مهر اقتصاد در خصوص توانمندي خانواده ها با پرداخت تسهيلات اشتغال و همچنين پرداخت تسهيلات قرض الحسنه در ابعاد معيشت خانواده ها هدفش با کميته امداد مشترک است.

وي تلاش اعضاي خانواده ها را در تأمين معاش کار بسيار باعزتي برشمرد و با بيان اين که فقر و نداري عامل ناتواني نيست، افزود: هر انساني در نوع خود مي تواند در اقتصاد خانواده و جامعه نقش داشته باشد.

مديرکل بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از خدمات کميته امداد به خصوص در ابعاد اشتغال و فرهنگي در جهت توانمندسازي خانواده ها، گفت: بانک مهر اقتصاد استان آماده هرگونه همکاري با کميته امداد در زمينه خدمت رساني به نيازمندان است.

وي با بيان اين که ايجاد اشتغال هاي خانگي نوعي مشارکت در اقتصاد جامعه است، تأکيد کرد: خانواده هاي مددجو نبايد فقط به فکر کمک هاي کميته امداد باشند و بايد با دريافت تسهيلات اشتغال و ايجاد شغل پايدار خود نوعي کارآفريني ايجاد کنند.

مديرکل کميته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) استان کهگیلویه و بویراحمد نيز در اين ديدار گزارشي از اقدامات فرهنگي کميته امداد ارائه داد و گفت: يکي از مهم ترين اقدامات و برنامه هاي کميته امداد ارائه خدمات فرهنگي به مددجويان در راستاي توانمندسازي فکري و فرهنگي آنان است.

سيدغلامرضا متقي به تأسيس اردوگاه فرهنگي تربيتي کميته امداد اشاره کرد و گفت: احداث چنين مکان هاي فرهنگي با مشارکت ساير سازمانها و ادارات مي تواند در سطح استان نقش موثري در بعد فرهنگي داشته باشد.

در اين ديدار بعد از برگزاري مسابقه اي درخصوص بانکداري اسلامي هدايايي از طرف بانک مهر اقتصاد استان به برگزيدگان اهداء شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 402542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha