خدمت‌رساني به مناطق کمتر توسعه يافته در اولويت برنامه‌هاي کاري کميته امداد است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بيان اين که خدمت‌رساني به مناطق محروم ‌تر و کمتر توسعه يافته در اولويت برنامه‌ هاي کاري کميته امداد است، گفت: اين مناطق به دليل محروميت ، نياز به توجه و نگاه ويژه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مديرکل کميته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، مدير کميته امداد شهرستان بويراحمد و جمعي از امدادگران امروز (26 شهریور) با مددجويان منطقه محروم سيلاب کلوار شهرستان بويراحمد ديدار کردند.

سيد غلامرضا متقي، مديرکل کميته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در اين ديدار، گفت: اين ديدارها با هدف بررسي و رسيدگي از وضعيت مشکلات و نيازمندي هاي خانواده هاي تحت حمايت مناطق محروم به عمل مي آيد.

مديرکل کميته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با بيان اين که خدمت‌ رساني به مناطق محروم ‌تر و کمتر توسعه يافته در اولويت برنامه‌ هاي کاري کميته امداد است، اظهار داشت: اين مناطق به دليل محروميت، نياز به توجه و نگاه ويژه دارند و در اولويت خدمت رساني قرار دارند.

متقي تأکيد کرد: با بررسي مشکلات مناطق محروم منطقه سيلاب کلوار همه توان خود را در جهت رفع اين کمبودها به کار مي‌ گيريم.

هادي ولايتي، مدير کميته امداد شهرستان بويراحمد نيز در اين بازديد گفت: اين افتخار بزرگي است براي کارکنان کميته امداد که لباس خدمت به محرومان را به تن پوشيده و به افراد نيازمند خدمت مي کنند.

ولايتي گفت: باتوجه به اين که منطقه سيلاب کلوار يکي از مناطقي محروم استان است، تصميماتي در خصوص رفع گرفتاري هاي مددجويان اين منطقه از قبيل مشکلات درماني، فرهنگي، اشتغال و مسکن اتخاذ و هدايايي به صورت موردي به آنها پرداخت شد.

پایان پیام/

کد خبر 402800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha