پرداخت بيش از 19 ميليارد ريال کمک معيشت به مددجويان کهگیلویه و بویراحمدی

خبرگزاری شبستان: معاون حمايت و سلامت کميته امداد امام خميني(ره) کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بيش از 19 ميليارد ريال کمک معيشت به مددجويان تحت حمايت کميته امداد استان در شهريورماه سال جاري خبر داد.

محمد نظري، معاون حمايت و سلامت کميته امداد امام خميني(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با بيان اين که کميته امداد به فرمان امام راحل و در راستاي خدمت‌ رساني به خانواده‌ هاي محروم و حمايت از آنها بنا نهاده شده، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج گفت: در همين راستا اين نهاد مقدس در راستاي خدمت به نيازمندان تحت حمايت در طول سال خدمات متفاوتي ارائه مي دهد.

وي اظهار داشت: مددجويان تحت حمايت کميته امداد شامل 2 گروه در قالب طرح شهيد رجايي و طرح مددجويي هستند که علاوه بر ساير خدمات، ماهيانه مبلغي تحت عنوان کمک معيشت و مستمري به حساب آنان واريز مي شود.

نظري با بيان اين که تعداد 32 هزار و 160 خانوار تحت حمايت کميته امداد استان هستند، گفت: در اين راستا در شهريور ماه سال جاري 19 ميليارد و 878 ميليون و 342 هزار ريال به عنوان کمک معيشت به آنها پرداخت شده است.

معاون حمايت و سلامت کميته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: علاوه بر کمک معيشت ماهيانه، مشکلات مالي و معيشتي خانواده هاي تحت حمايت بررسي و بسته به نياز آنها، خدماتي در قالب تسهيلات قرض الحسنه يا کمک نقدي بلاعوض به خانواده هاي نيازمند نيز پرداخت مي شود.

نظری گفت: ارائه خدمات هدفمند يکي از راهکارهاي کميته امداد براي توانمندسازي مددجويان و همچنين جلوگيري از وابستگي مددجويان به اين نهاد است.

پایان پیام/

 

کد خبر 402695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha