برگزاری 495 برنامه از سوی سپاه نینوا/ حماسه سوسنگرد به نمایش گذاشته می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه نینوا گلستان از برگزاری 495 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد و گفت: در این هفته حماسه سوسنگرد از سوی تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان بازسازی و به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، عبدالله عین علی، رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه نینوا گلستان، امروز (27 شهریور) در نشست خبری که در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، 495 برنامه از سوی سپاه نینوا استان در سطح استان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برنامه های این هفته، افزود: افتتاح 70 پروژه عمرانی، برگزاری رژه موتوری در شهرهای گرگان، کلاله، رامیان، گمیشان، مراوه تپه و گنبد، برگزاری 45 یادوراه شهدا، 520 دیدار با خانواده های شهدا، تجلیل از سربازان نمونه، ایثارگران و مداحان ایثارگر، دیدار با آیت الله میبدی، ویزیت رایگان درمانگاه های سپاه در استان، اجرای 42 نهضت روشنگری، برگزاری همایش مهندسی در دفاع مقدس، همایش نقش زنان در دفاع مقدس و پیگیری طرح دجالواره از جمله برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه نینوا استان است.

 

عین علی از بازسازی و نمایش حماسه سوسنگرد توسط تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان در جنب میدان ترمینال گرگان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه از سوی سپاه و بسیج و با همکاری ارتش هر روز هفته دفاع مقدس در جنب امامزاده عبدالله گرگان منتهی به میدان ترمینال اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: در ابتدای این برنامه، نمایشگاه دفاع مقدس برپا می شود که افراد پس از ورود به نمایشگاه با تصاویر و دستاوردها به صورت نرم افزاری آشنا شده و بعد از آن ماکت 10 در 10 عملیات سوسنگرد مشاهده خواهند کرد.

 

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: بازسازی عملیات سوسنگرد با احداث تونل های انفرادی و ایجاد ادوات نظامی شامل 4 عدد تانک و تجهیزات از تیپ 60 زرهی عمار یاسر گنبد است.

 

وی با بیان اینکه یک گروه از لشکر 30 گرگان نیز در اجرای این نمایش کمک می کنند، گفت: زمان اجرای این نمایش 80 دقیقه است و مردم می توانند در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس آشنا شوند.

 

عین علی تعداد غرفه های نمایشگاه را 18 غرفه اعلام کرد و اظهارداشت: غرفه های اطلاعی رسانی، شهدا، بسیج سازندگی و محرومیت زدایی، جنگ نرم و غیره از جمله غرفه های این نمایشگاه است.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 403001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha