اجرای بیش از 900 برنامه توسط سپاه الغدیر استان یزد درهفته دفاع مقدس

خبرگزاری شبستان: جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری 910 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط سپاه الغدیر در استان خبر داد.

محمد حسین قرقچیان جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به خبرنگار شبستان از یزد گفت: هر ساله هفته دفاع مقدس از 31 تا 7 مهر به پاس رشادت ها و فداکاری های مردم این سرزمین گرامی داشته می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزش و... به مناسبت این هفته در استان گفت: در مجموع 910 برنامه در قالب 83 عنوان در هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود.

 

قرقچیان مهمترین برنامه هفته دفاع مقدس در استان را برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح اعلام کرد و گفت: این مراسم با حضور نیروهای نظامی و انتظامی استان در اولین روز از هفته دفاع مقدس در مرکز استان و در تمامی شهرستان ها برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه هر ساله همزمان با هفته دفاع مقدس یکی از عملیاتهای دفاع مقدس دراستان بازسازی می شود اظهار داشت: در هفته مقدس سال جاری نمایشگاه شهدای ترورو مبارزه با عوامل ضد انقلاب در منطقه عملیاتی شهید رشیدی برگزار می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس دانست و افزود: این همایش در 500 شهر کشور به صورت متمرکز برگزار می شود.

 

وی افزود: به دلیل برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در هفته نیروی انتظامی در مرکز استان همایش پیاده روی هفته دفاع مقدس در مرکز استان برگزار نمی شود.

 

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: این همایش در شهرستان های استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

 

وی برپایی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی صحرایی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان اعلام کرد و افزود: این بیمارستان به همت بسیج جامعه پزشکی استان در منطقه محمدآباد برپا می شود.

 

قرقچیان بازدید از خانواده شهدا، غباروبی قبور شهدا، سرکشی از جانبازان دقاع مقدس، برگزاری مجالس خاطره گویی در پایگاه های بسیج، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی در پایگاه ها و نواحی بسیج، فضاسازی پایگاه ها و نواحی بسیج، برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس در پایگاه های بسیج و... را از جمله برنامه های بزرگداشت این هفته دانست.

 

پایان پیام/

کد خبر 403019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha