جمع آوري بيش از 2 ميليارد ريال زکات در شهرستان چرام

خبرگزاری شبستان: مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان چرام گفت: طي شش ماهه اول سال جاري بيش از 2 ميليارد و 800 ميليون ريال زکات در شهرستان چرام جمع آوري شده است.

علي حسن مظاهري، مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان چرام به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت:پرداخت زکات يکي از موضوعات مورد تاکيد در دين مبين اسلام بوده و يکي از اعمالي است که همواره و به صورت مستمر توسط پيامبر اکرم (ص) و ائمه معصومين (ع) انجام مي شد.

وي به برخي از روايات نقل شده در خصوص پرداخت زکات اشاره و افزود: خوشبختانه با بسترسازي صورت گرفته يکي از طرح هاي اجرايي کميته امداد به جمع آوري زکات اختصاص يافته و از اين طريق سنت حسنه پرداخت زکات در جامعه ترويج پيدا مي کند.

مظاهري با بيان اين که سالانه اقدامات مختلفي در راستاي ترويج و تبليغ فرهنگ پرداخت زکات در شهرستان انجام مي شود، تصريح کرد: برگزاري جلسات چهره به چهره با حضور کشاورزان، جلسات شوراي زکات و همچنين نصب بنرهاي تبليغي از جمله فعاليت هاي صورت گرفته توسط اين نهاد در خصوص ترويج فرهنگ زکات مي باشد.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان چرام در پايان به جمع آوري 2 ميليارد و 867  ميليون و 519 هزار ريال زکات طي 6 ماهه نخست سال جاري در شهرستان چرام اشاره کرد و گفت: مبالغ جمع آوري در راستاي محروميت زدايي و احداث پروژه هاي عام المنفعه هزينه مي شود.

پایان پیام/

کد خبر 403281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha