اجرای یک هزار و 600 طرح اقتصاد مقاومتی در بوشهر/ اجرا بیش از چهار هزار برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری چهار هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در استان بوشهر خبر داد و گفت: یک هزار و 600 طرح اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر با 200 میلیارد ريال اعتبار در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق (علیه السلام)، سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ظهر امروز (29 شهریور) در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: یک هزار و 600 طرح اقتصاد مقاومتی با 200 میلیارد ریال اعتبار شامل طرح های کوچک و زودبازده توسط بسیج دراستان بوشهر اجرا شده است.

 

وی از افتتاح 97 طرح اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و افزود: این پروژه های ورزشی وعمرانی با 140میلیارد ریال اعتبار با 27 هزار و 610 مترمربع زیربنا شامل 38 سوله صالحین، 2 سوله 9 دی، باشگاه تیراندازی، 38 پایگاه مقاومت در عسلویه و کنگان در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود و 20 پروژه دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

 

جمیری تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال چهار هزار برنامه در رده های مختلف تحت امر سپاه امام صادق (علیه السلام) استان بوشهر برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر توکل به خدا، استقامت، رهبری خردمندانه امام راحل، روحیه جهاد و شهادت طلبی را از عوامل مهم پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس دانست.

 

وی گفت: رژه نیروهای مسلح، بازسازی عملیات والفجر هشت، تجلیل از سربازان نمونه، تجلیل از راویان دافاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت از جمله برنامه های این هفته است.

 

پایان پیام/

کد خبر 403400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha