نمایشگاه گروهی عکس دفاع مقدس در اهواز گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه گروهی عکس دفاع مقدس از شب گذشته(1 مهر) در موزه هنرهای معاصر اهواز با حضور مسئولان استانی گشایش یافت.

دکتر منوچهر جوکار، دبیر جشنواره گروهی عکس دفاع مقدس، شب گذشته(1 مهر) در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز گفت: دانشگاه شهید چمران اهواز امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس دو نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس را در موزه هنرهای معاصر اهواز و گالری معاونت فرهنگی دانشگاه شهید چمران برپا کرده است.

 

وی با اشاره به نمایشگاه گروهی عکس دفاع مقدس در موزه هنرهای معاصر اهواز، خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه 50 عکس شامل پنج مجموعه 10تایی از پنج نفر از عکاسان خوزستانی ارائه شده که تا 12 مهر برای بازدیدکنندگان دایر است.

 

وی با بیان اینکه موضوعات این مجموعه عکس ها جانبازان شیمیایی، تبادل شهدا، مناطق عملیاتی، کودکان جنگ و جانبازان اعصاب و روان آسایشگاه اهواز است، افزود: این عکس ها توسط سید مدیار شجاعی فر، امین نظری، علی هویسی، امین عبیداوی و برنا قاسمی تهیه شده است.

 

جوکار، اضافه کرد: همچنین در گالری معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز از ا مهر نمایشگاه عکس برپا شده که شامل 79 عکس با موضوعات مختلف دفاع مقدس است و تا پایان هفته بزرگداشت دفاع مقدس برای بازدید کنندگان و دانشجویان برپا می باشد.

 

لازم به ذکر است، در موزه هنرهای معاصر اهواز علاوه بر نمایشگاه عکس گروهی دفاع مقدس، نمایشگاهی از ورک شاپ نقاشی که سوم خرداد برگزار شد، نمایشگاه کاریکاتور با عنوان «غزه از نگاه کاریکاتوریست های جهان» و نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی مهدی مهرآرا با نام «باران» برپا است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 404619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha