رونق صنعت گردشگری، توسعه اقتصادی را به دنبال دارد/ ضرورت احیای زاینده‌رود

خبرگزاری شبستان: استاندار اصفهان گفت: رونق صنعت گردشگری، توسعه اقتصادی را به دنبال دارد و همه باید در این حوزه اقدامات اساسی در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان شامگاه شنبه در برنامه روز جهانی گردشگری اصفهان با اشاره به اهمیت مسئله گردشگری اظهار داشت: گردشگری برای مدیریت استان اصفهان از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و ما باید توجه ویژه‌ای به این صنعت از خود نشان دهیم.

 

وی افزود: کارگروه میراث فرهنگی استان اصفهان از حدود دو ماه پیش فعالیت خود را آغار کرد و ما تلاش می‌کنیم که فعالیت‌های گردشگری در استان اصفهان را نظم داده و با ارتقای جایگاه آن، از موازی‌کاری خودداری کنیم.

 

استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت مسئله گردشگری در استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در تدوین سند آمایش سرزمین نیز مسئله گردشگری مورد توجه ویژه مسئولان قرار گرفته و ما باید توسعه استان را بر روی صنعت گردشگری بنا کنیم.

 

وی افزود: در این زمینه باید راهکارهای مناسبی در دستور کار قرار گیرد و با توسعه صنعت گردشگری، زمینه توسعه اقتصادی کشور را فراهم کنیم.

 

زرگرپور با اشاره به اهمیت جریان دوباره رودخانه زاینده‌رود ادامه داد: به نظر من همه باید به دنبال آن باشیم که مصوبات احیای رودخانه زاینده‌رود اجرایی شود و باید کاری کنیم که اجرای آن در دستور کار قرار گیرد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 405521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha