جشنواره قرآنی مدهامتان« 9 مهر» در تیران و کرون برگزار می شود

خبرگزاری شبستان:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون با تاکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان بعد ازظهر« 9 مهر» در محل برگزاری نماز جمعه تیران و کرون برگزار می شود.

مرتضی محمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان اظهار داشت: به منظور ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه و لنس با قرآن کریم، جشنواره قرآنی مدهامتان بعد ازظهر« 9 مهر» در محل برگزاری نماز جمعه تیران و کرون برگزار می شود.


 

وی افزود: این جشنواره به منظور جهت دهی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نیز استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب بیشتر و بهتر آنها به مساجد به همت ستاد‌عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.


 

محمدی با بیان اینکه برگزیدگان قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و صحیح خوانی نماز به دبیرخانه شهرستانی معرفی شده اند، گفت: مسابقه مفاهیم قرآن و نهج البلاغه به صورت استانی برگزار می شود.


 

وی اضافه کرد: این مسابقات فرصتی ارزشمند برای رقابت بین فعالان قرآنی کانون های مساجد و رشد استعدادهای قرآنی است که از این فرصت باید فعالان قرآنی کانون های مساجد استفاده کنند و سال به سال توانمندی و قابلیت خود را افزایش دهند.
 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون بیان داشت: 50 کانون فرهنگی هنری، یک خانه نور، یک خانه فرهنگ دیجیتال و چهار کتابخانه دارای مجوز در مساجد این شهرستان فعالیت می کنند که برای توسعه کمی و کیفی این پایگاه های مهم فرهنگی و دینی نیازمند حمایت مسئولان و خیرین هستیم.


پایان پیام/

کد خبر 406238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha