تمبر کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام رونمایی شد

خبرگزاری شبستان: تمبر یادبود دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با حضور امام جمعه ایلام و دبیر ستاد عالی کمانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور رونمایی شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام، صبح امروز(16 مهر) در این مراسم، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری در طی سال برنامه های متنوعی در راستای فعالیت دینی و مذهبی انجام دهند.

 

وی، با باین اینکه این تمبر در راستای معرفی کانون ها و فعالیت های گسترده اعضای کانون ها در مساجد تهیه شده است، افزود: این تمبر برای اولین بار تدوین و تهیه شده که در آن آرم دبیرخانه مساجد و به همراه  نمایی از بارگاه حضرت امام رضا(ع) به تصویر کشیده شده است.

 

چراغی پور، ابراز کرد: این تمبر به مناسب 15 مهر گرامیداشت روز ملی روستا و همچنین 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی و هنری مساجد در  خراسان شمالی رونمایی شده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام، تصریح کرد: این تمبر در بین کانون های فرهنگی و هرنی مساجد استان  و سایر مراکز فرهنگی به تعداد کافی توزیع خواهد شد.

وی، در پایان با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام لطفی، همواره توجه ویژه ای به کانون های مساجد داشته و در این زمینه یار و یاور اعضای کانون های مساجد و کانون ها بوده اند.

 

گفتنی است، مراسم رونمایی از تمبر دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صورت گرفت.

 

حجت الاسلام لطفی، امام جمعه ایلام، حجت الاسلام سلیمانی، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و گهرسودی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام این تمبر را امضا کردند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 408165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha