اطلاع رسانی امروزه در دنیا حرف اول را می‌زند/باید مباحث گذشته را تبیین کرد

خبرگزاری شبستان: یکی از مراجع عظام تقلید قم گفت: اطلاع رسانی امروزه در دنیا حرف اول را می‌زند و باید ما نیز به این موضوع توجه داشته و در ترویج مباحث خبری و اطلاع‌رسانی گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‏‌‏الله ناصر مکارم‌شیرازی عصر امروز (16 مهر) در دیدار با ‏کارکنان مرکز اسناد انقلاب اسلامی با تاکید بر کار این مرکز گفت: کار شما بسیار حساس و کلیدی است که تاثیرگذاری فراوانی را در جامعه خواهد داشت.

وی عنوان داشت: باید مباحث گذشته را مطرح کرده و کسانی که انقلاب را ندیده‌اند آنها را انقلاب آشنا کرد تا حقیقت آن را دریافته و نظام اسلامی را ارزان از دست ندهند.

این مرجع تقلید بیان داشت: کار شما دارای خطوط قرمزی است که باید رعایت شود و باید بدانید که برخی مسائل شخصی که ربطی به نظام ندارد حکم تجسس پیدا نکرده و از نظر شرعی مشکل آفرین نشود.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به برخی مسائل مربوط به دوران شاه گفت: طاغوتیان در خصوص روابط جنسی اعمال کثیفی را انجام می‌دادند که ضرورتی ندارد این مسائل ترویج و نشر داده شود.

وی با بیان اینکه همه اسناد ساواک دارای اعتبار نیستند گفت: نمی‌توان بر روی همه آنها تکیه کرد و چه بسیار مطالب دروغ ساواک شیراز بر علیه بنده درج کرده بودند که پس از فروپاشی نظام سلطه مشخص شد.

این مرجع تقلید گفت: باید روحیه کار گروهی بالا رود زیرا این امر تاثیرگذاری بسیاری دارد و این مرکز باید به صورت شورایی مسائل را دنبال کنند تا بتوانند تحلیل درستی ارائه دهند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان اینکه باید از قدرت رسانه‌ها استفاده کنید گفت: در خصوص این مرکز اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفته و باید از رسانه‌ها استفاده کرده و در ترویج فعالیت‌های این مرکز تلاش کنید.

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی امروزه در دنیا حرف اول را می‌زند و باید ما نیز به این موضوع توجه داشته و در ترویج مباحث خبری و اطلاع‌رسانی گام برداریم.

استاد حوزه علمیه قم گفت: قطعا اگر شما اطلاع رسانی بیشتری کنید، چه بسیار افرادی که به این مرکز مراجعه کرده و به بسیاری سئوالات پاسخ می‌دهند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: هر چه شما بیشتر به منابع صحیح دست یابید، قطعا کار شما تاثر بخش تر و دقیق‌تر خواهد بود.

پایان پیام/

کد خبر 408298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha