حرم مطهرضوی گلباران می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی و هنری تخصصی نماز مشهد گفت: مراسم گلباران حرم مطهررضوی در صبح روز عید غدیر از ویژه برنامه های این کانون در دهه ولایت است.

حجت الاسلام حسین روحبخش، مدیر کانون فرهنگی و هنری تخصصی نماز مسجدامام رضا(علیه السلام) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت برنامه‌های متعددی در کانون فرهنگی و هنری الغدیر مشهد، کانون تخصصی نماز، با همکاری هیئات مذهبی منطقه برگزار می شود.

 

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «خطبه غدیر» در سطح منطقه رضائیه مشهد خبر داد و افزود: این مسابقه در راستای توسعه و نشر فرهنگ علوی و واقعه غدیر خم به همراه 110هدیه ارزنده از جمله کمک هزینه سفر به عتبات و شهر زیارتی قم، اجرایی می شود.

 

حجت الاسلام روحبخش با اشاره به بافت سنی نشین منطقه، تصریح کرد: دوهزار و 500 جلد کتاب خطبه غدیر به همراه بسته بندی های شکلات ویژه عید غدیر و دهه ولایت در درب منازل شهروندان منطقه رضائیه و بلوار وحدت مشهد توزیع شد.

 

مدیر کانون تخصصی نماز مشهد در ادامه به دیگر برنامه های دهه ولایت در کانون اشاره کرد و افزود: سه شب جشن ویژه غدیر به همراه نورافشانی، ایجاد ایستگاه پاسخ گویی به شبهات و ایجاد ایستگاه نقاشی کودک، از دیگر برنامه های پیش بینی شده کانون الغدیر در دهه ولایت است.

 

وی برگزاری نمایشگاه شمیم ولایت، شامل 23 تابلو نقاشی نوشت با مضامین قرآنی و مرتبط با غدیر را از دیگر برنامه های کانون در دهه ولایت عنوان کرد و افزود: مراسم گلباران حرم مطهررضوی در صبح روز عید غدیر نیز از ویژه برنامه های این کانون در دهه ولایت است.

 

 پایان پیام/

کد خبر 408333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha