کانون های فرهنگی و هنری مساجد، کانون اشاعه فرهنگ ولایت پذیری باشند

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید حسینی محراب مشهد با اشاره به لزوم پاسداشت و بزرگداشت غدیر و دهه ولایت در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید کانون اشاعه فرهنگ غدیر و ولایت پذیری در جامعه و فضای کانون باشد.

هادی صادقیان، مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید حسینی محراب مشهد، مسجد حضرت ابوالفضل(علیه السلام) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مشهد با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های دهه ولایت اظهار کرد: غدیر نقشه راهی است که پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) در اختیار مسلمانان قرار داد تا هم به تعبیری اتمام رسالت باشد و هم اینکه امت اسلام و جامعه اسلامی به مقصود اصلی خود برسد و از مسیر منحرف نشود.

 

صادقیان با اشاره به پاسداشت و بزرگداشت غدیر و دهه ولایت در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید کانون اشاعه فرهنگ غدیر و ولایت پذیری در جامعه و فضای کانون باشد، در همین جهت کانون فرهنگی و هنری شهید حسینی محراب مجموعه برنامه های فرهنگ و هنری را با همکاری هیئات مذهبی در سطح منطقه مهرآباد مشهد اجرایی می کند.

 

وی گفت: سه شب جشن ویژه غدیر، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری و برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه های ویژه عید غدیر و دهه ولایت کانون فرهنگی و هنری شهید محراب حسینی است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید حسینی محراب توزیع محصولات فرهنگی مرتبط با غدیر را از دیگر برنامه های این کانون در دهه ولایت اعلام کرد و افزود: برپایی نمایشگاه تابلو نوشت هایی با موضوع غدیر در منطقه، توزیع سی دی های صوتی و تصویری با مضامین غدیر و امام علی (علیه السلام) بین شهروندان منطقه و نمازگزاران مساجد و ایجاد ایستگاه بلوتوث از دیگر برنامه های اجرایی ویژه عید غدیر کانون است.

 

پایان پیام/

کد خبر 408383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha