جشنواره قرآنی مدهامتان فرصتی مناسب جهت شناسایی نخبگان قرآنی در مساجد است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان فرصتی مناسب جهت شناسایی نخبگان قرآنی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در سطح کانون های مساجد کشور، به خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان یکی از شاخص ترین فعالیت های قرآنی کانون های مساجد می باشد.

 

وی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد توانسته است زمینه را جهت شناسایی نخبگان قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد فراهم کند.

 

رستگاری، با اشاره به آغاز ثبت نام مرحله استانی جشنواره مدها متان در استان یزد گفت: این جشنواره 2 آبان به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار می شود.

 

وی افزود: نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در هفت بخش شامل قرائت، حفظ، اذان، ترتیل، تفسیر و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه برگزار می شود.

 

افزود: مرحله  استانی مسابقات تفسیر 23 آبان و مرحله استانی مسابقات مفاهیم قرآن و نهج البلاغه 1 آذر برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد اظهار داشت: این جشنواره ویژه برادران برگزار می شود و هر فرد تنها می تواند در یک بخش  این جشنواره شرکت کند.

 

وی آخرین مهات ثبت نام در این جشنواره را 23 مهر اعلام کردو افزود: علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند از طریق سایت www.javananemasajed.ir  اقدام و یا به صورت حضوری به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مراجعه کنند.

 

رستگاری با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در استان گفت: استان یزد در مرحله هشتم این جشنواره به عنوان استان برتر کشور در مرحله استانی انتخاب شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 408464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha