رسيدن انسان به سعادت و كمال واقعي در گرو عمل کردن به قرآن است

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: عمل به قرآن تنها راه رسيدن به سعادت و کمال واقعي است و متوليان با برنامه ريزي هاي مدون براي تقويت باورهاي ديني و توسعه فرهنگ قرآني جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به منظور گرامي داشت هفته نيروي انتظامي، محفل نوراني انس با قرآن امروز (18 مهر ) به همت اداره تبليغات اسلامي شهرستان لنده در مسجد حضرت رسول اكرم (ص) شهرك فجر لنده برگزار شد.

در اين مراسم نوراني قاريان برجسته شهرستاني و استاني آياتي چند از قرآن كريم را تلاوت كرده و حاضرين را با نورانيت قرآن بيش از پيش آشنا كرده اند.

حجت الاسلام سيد محمود الهي نيا، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در محفل نورانی ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي، گفت: عاشورا بالاترين آزمون و امتحان الهي براي دفاع از قرآن و اسلام بود كه باعث ماندگاري قرآن و دين اسلام شده است.

الهی نیا افزود: رمز موفقيت رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس الگوگيري از آموزه هاي قرآني و ولايت فقيه بود كه هنوز هم در دل و جان جوانان ما ريشه دارد.

وي تاكيد كرد: حفظ و بقاء انقلاب اسلامي ريشه در اطاعت و تبعيت بي چون چرا از ولايت مطلقه فقيه است.

امام جمعه موقت لنده عنوان کرد: توجه به قرآن، انس با قرآن، عمل به قرآن، نگاه به قرآن، توجه به معاني قرآن و عمل به قرآن مايه سعادت و خوشبختي همه انسان هاست.

وي يادآور شد: برگزاري محافل انس با قرآن يكي از مهم ترين ضروريات جامعه است كه دستگاه هاي فرهنگي بايد هرماه يك بار نسبت به برگزاري آن اقدام كنند.

الهی نیا خاطرنشان كرد: قرآن سند چشم انداز زندگي بشر در ابعاد فرهنگي، سياسي، اجتماعي است كه همه ما بايد به دامان آن پناه ببريم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لنده گفت: عمل به قرآن تنها راه رسيدن به سعادت و کمال واقعي است و متوليان بايد با برنامه ريزي هاي مدون و اجراي فعاليت هاي متنوع براي تقويت باورهاي ديني و توسعه فرهنگ قرآني جامعه تلاش کنند.

پایان پیام/

کد خبر 408539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha