گردهمایی بزرگ مسئولان کانون های مساجد یزد در آستانه 19مهر برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: گردهمایی بزرگ مدیران مسئول کانون ها فرهنگی هنری شهرستان یزد در آستانه 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون ها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، در آستانه فرا رسیدن 19 مهر سالروز بینات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد در جمع طلاب و روحانیون استان خراسان شمالی گردهمایی بزرگ مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری شهرستان یزد برگزار می شود.

 

این گردهمایی امروز از ساعت 19 در مسجد ملا اسماعیل محل برگزاری نماز جمعه استان و با همکاری کانون فرهنگی هنری دارالعباده کانون مصلا استان برگزار می شود.

 

تبیین سخنان مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت کانون ها، نقش ائمه جماعات در فعالیت کانون ها و به خصوص جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، بیان دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت های فرهنگی و به خصوص رسالت مساجد و کانون های مساجد، بررسی راهکارهای تعاملات بیشتر در بین نهادهای فعال در مساجد، بررسی تقویت ارتباط بین بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد و ... از جمله مباحثی است که از سوی کارشناسان فرهنگی استان در این جلسه مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

 

رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، زباندان معاونت فرهنگی دبیرخانه کانون های مساجد استان، رستگاری رییس بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) ، راحمی از اعضای شورای یاوران نماز استان و دهقان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان از جمله سخنرانان این گردهمایی می باشند.

 

برگزاری نشست های پرسش و پاسخ، توزیع اقلام تبلیغاتی فرهنگی با محوریت بیانات رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد ،برپایی نماز جماعت مغرب و عشا و... از دیگر بخش های این گردهمایی می باشد.

 

در حال حاضر 659 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعالیت دارند که از این تعداد 309 کانون در شهرستان یزد فعالیت می کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 408628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha