کانون های فرهنگی و هنری مساجد، نبض فرهنگ مساجد

خبرگزاری شبستان: قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به تأثیرگذاری نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: این مراکز باید قلب و نبض تپنده فرهنگ مساجد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در همایش بزرگ "مهر ولایت" که شامگاه (19 مهر) با حضور "حجت الاسلام ارباب سلیمانی" مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مسجد امام رضا(علیه السلام) بجنورد برگزار شد، با اشاره به سالروز سفر رهبری به استان، اظهارداشت: یکی از مطالب مهمی که رهبری برای اولین بار به طور مفصل به آن پرداختند، فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد بود.
 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کلام زیبا و اشاره رهبری در این حوزه، نقطه عطفی در کانون های مساجد بود، اظهارداشت: تأکید بر هماهنگی امام جماعت، پایگاه بسیج و کانون فرهنگی و هنری مسجد به عنوان سه ضلع مثلث فعالیت های مسجدی از جمله مهمترین بیانات ایشان در این حوزه به شمار می رود.

 

حجت الاسلام یعقوبی، با اشاره به تأثیرگذاری نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: این مراکز باید قلب و نبض تپنده فرهنگ مساجد باشد.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه پایگاه بسیج و کانون فرهنگی و هنری مساجد باید همچون دوبرادر در کنار امام جماعت به عنوان پدر با هم هماهنگ باشند، اظهارداشت: امید است سخنان رهبری در این استان فصل تازه ای برای پویایی کانون های مساجد کشور باز کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 408933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha