مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد استان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، شب گذشته و همزمان با 19 مهرماه سالروز بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد در جمع طلاب و روحانیون استان خراسان شمالی، مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد استان با عنوان آسمانی ها در مسجد ملا اسماعیل برگزار شد.

 

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد در این مراسم با به بینات رهبری در خصوص کانون های مساجد گفت: یکی از مهمترین نکاتی که در سخن مقام معظم رهبری نهفته است پذیرایی از جوانان آنهم با روی خوش در کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری در کانون های مساجد گفت: کانون ها باید در فعالیت های خود به تنوع و جذابیت آن توجه داشته باشند تا جوانان به مساجد جذب شوند.

 

رستگاری با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت با عنوان آسمانی ها در کانون های مساجد در ایام تابستان گفت: این طرح یکی از فعالیت هایی است که می تواند زمینه حضور جوانان را در مساجد فراهم کند.

 

وی با بیان اینکه فصل تابستان بهترین فرصت برای جذب جوانان به مساجد است  افزود: برنامه های اوقات فراغت در سطح کانون ها ی مساجد با هدف غنی سازی اوقات ارزشمند نوجوانان و جوانان، توانمندسازی اعضای کانون ها، ایجاد حلقه های انسجام در بین نوجوانان و جوانان جهت آشنایی و تشریک مساعی در جهت برنامه های مختلف طول سال و شناسایی افراد مستعد و متخصص جهت جذب به عنوان اعضای فعال کانون ها برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به تشکیل 250 پایگاه اوقات فراغت در سطح کانون های مساجد استان اظهار داشت: این پایگاه ها در قالب طرح آسمانی ها در تابستان امسال میزبان بیش از 50 هزار نفر از نوجوانان و جوانان بوده اند.

 

رستگاری برگزاری اردوهای درون و برون استانی، مسابقات ورزشی،امکانات رفاهی و تفریحی و... را از دیگر برنامه های  اجرا شده در این طرح اعلا م کرد و اظهار داشت: در پایان طرح آسمانی ها پایگاه توسط کانون تخصصی ارزشیابی و نظارات استان ارزیابی و امروز از کانون های برتر این طرح تجلیل می شود.

 

در پایان این مراسم از سید سعید حاجی بزرگ از کانون شهدای شیخداد، امید علیدوستی از کانون مسلم ابن عقیل، فاطمه یاوری از کانون امیرالمومنین، محمود وجدانی از کانون عروج، مسعود کریمی از کانون والعادیات، سید مجتبی قاسمیان از کانون جوانان زهرایی، محمد تقی عشقی از کانون بیت الرقیه(س)، محبوبه صفاریان زاده از کانون امام سجاد(ع)، سید مجتبی دشتی از کانون جامع رحمت آباد و سید جواد حسینی از کانون پیامبر اعظم(ص) به عنوان کانون های برتر در طرح اوقات فراغت تجلیل شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 408955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha