شهرستان ها توجهی به تئاتر ندارند

خبرگزاری شبستان: نویسنده و کارگردان نمایش "بیوه‌ های غمگین سالار جنگ" با اشاره به وضعیت تئاتر در ایران گفت: متأسفانه تئاتر فقط در تهران ختم شده و در شهرستان‌ ها توجهی به این رشته نمی ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آزاده سعیدی، نویسنده و کارگردان نمایش "بیوه‌ های غمگین سالار جنگ" امروز (20مهر) پس از اجرای نمایش خود به خبرنگاران، گفت: موضوع این نمایش اجتماعی بوده و درباره طمع انسان‌ها بود.

وی با اشاره به این که این کار از خردادماه آغاز و کلید خورد، افزود: این نمایش در مردادماه در جشنواره استانی چهارمحال و بختیاری برگزیده شد و به این جشنواره منطقه‌ای راه یافت.

نویسنده و کارگردان نمایش "بیوه‌ های غمگین سالار جنگ"به شرایط میزبانی این جشنواره اشاره کرد و گفت: شرایط میزبانی بسیار خوب بوده و من فکر می‌ کنم گچسارانی ‌ها هر چه در توان داشته ‌اند به کار گرفته ‌اند.

سعیدی به میزان امید خود برای موفقیت در جشنواره اشاره کرد و عنوان کرد: صد درصد برای موفقیت نمایش خود در این جشنواره امیدوار هستم.

وی با اشاره به وضعیت تئاتر در ایران گفت: متأسفانه تئاتر فقط در تهران ختم شده و در شهرستان‌ ها توجهی به این رشته نمی ‌شود.

بیست و ششمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور به مدت چهار روز  از شنبه 19 مهرماه در گچساران  آغاز شده و مراسم اختتامیه آن ساعت 10 صبح روز سه شنبه در تالار آزادی مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار می ‌شود.

پایان پیام/

 

کد خبر 409098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha