بخش خواهران جشنواره قرآنی مدهامتان در استان یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان در بخش خواهران در استان یزد برگزار می شود.

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در سطح کانون های مساجد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد گفت: این جشنواره برای دومین بار در دو بخش خواهران و برادران در مرحله استانی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره مدهامتان تنها در بخش برادران در دستور کار ستاد عالی کانون های مساجد کشور قرار دارد افزود: نظر به استقبال خواهران و حضور موثر آنها در برنامه های مختلف کانون های مساجد استان این جشنواره در مرحله استانی برای خواهران برگزار می شود.

 

رستگاری با اشاره به برگزاری جشنواره مدهامتان در دورده سنی زیر 16 و بالای 16 سال گفت: این جشنواره در بخش خواهران و در رده سنی زیر 16 سال در رشته های حفظ 1 جزء، 3جزء و 5 جزء و صحیح خوانی اذکار نماز و در رده سنی بالای 16 سال در رشته های حفظ 10 جزء،20 جزء، حفظ کل قرآن کریم و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه برگزار می شود.

 

وی افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند به واحد خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و یا به دبیرخانه کانون های مساجد استان واقع در بلوار دانشجو مراجعه کنند.

 

رستگاری آخرین مهلت ثبت نام در بخش خوهران ای جشنواره را 28 مهر اعلام کرد و اظهار داشت: این جشنواره 1 آبان در شهرستان یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: مرحله استانی مسابقات تفسیر در 23 آبان و مرحله استانی مسابقات مفاهیم قرآن و نهج البلاغه در 30 آبان برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد تصریح کرد: بخش براردارن این جشنواره نیز 2 آبان برگزار و طی مراسمی در همین روز در تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از نفرات برتر مرحله استانی در هر دو بخش تجلیل می شود.

 

وی گفت: نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در استان یزد با همکاری استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.

 

رستگاری تصریح کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از آیین نامه این جشنواره می توانند به سایت masajedyazd.ir  مراجعه و یا با شماره 6246242 تماس حاصل کنند. 

 

پایان پیام/

کد خبر 410154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha