فریاد آزادی خواهی وبیداری اسلامی از قلب اروپا به گوش می رسد

امروز انقلاب فریاد آزادی خواهی ناشی از ارزشهای انقلاب اسلامی به لطف رشادت جوانان در دوران دفاع مقدس در همه کشورهای اسلامی تا برخی کشورهای آمریکایی و اروپایی طنین انداز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهندس حسین قدیانی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان این مطلب در سخنانی در همایش بزرگ دانشجویی اسلام، مقاومت، پیروزی گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب امروز حتی فریاد آزادی خواهی و بیداری اسلامی از قلب اروپا هم به گوش می رسد. و دانشجویان ایران امروز با حضور در این همایش حمایت خود را از مردم مسلمان و مظلوم منطقه و همه آزادی خواهان جهان اعلام می دارند.

وی در ادامه روز سوم خرداد را روز سربلندی و پایمردی ملت ایران و روز پیروزی بزرگی که به دست جوانان غیور ایرانی رقم خورده است و افزود: روز سوم خرداد که امسال مقارن با شکل گیری بیداری اسلامی است و حرکت و خروش مردم خاورمیانه و شمال آفریقا با الهام از انقلاب اسلامی ایران است روز شرف و روزی برای حمایت از تمامی آزادی خواهان مسلمان منطقه است.

وی در ادامه با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز میلاد بنیانگذار کبیر جمهوری انقلاب اسلامی و فتح خرمشهر افزود: ما به نمایندگی از دانشجویان و بسیجیان کشور اعلام می داریم که در سال جهاد اقتصادی علی رغم تحریم ها با نو آوری در عرصه علم جامعه ایرانی و جامعه اسلامی را در عرصه بین المللی سربلند کرده و الگویی برای تمامی جهان پدید می آوریم.

وی جوانان دانشگاهی را طلایه داران جامعه اسلامی خواند و افزود: ما امروز گرد هم آمده ایم تا فریاد همنوایی با بیداری اسلامی را طنین افکن کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در پایان با اشاره به پیروزی های بزرگ مردمی در جهان اسلام گفت: آرزو می کنیم روزی در بیت المقدس که قبله اول مسلمین جهان است جشن بیداری اسلامی را برگزار نماییم.

پایان پیام/
 

کد خبر 41160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha