نماینده مطبوعات در هیات نظارت تعیین می شود

خبرگزاری شبستان: هیات نظارت بر مطبوعات در آستانه پانزدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسوول مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در این هیات، اسامی و سوابق فرهنگی و اجرایی نامزدها را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مرحله دوم  پانزدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسوول مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در هیات نظارت بر مطبوعات، ساعت 13  تا 16:30 روز سه شنبه، بیستم آبان ماه جاری در محل تالار وحدت تهران برگزار  و این نماینده با رای اکثریت حاضرین انتخاب می شود.

لازم به یادآوری است: مرحله اول این انتخابات بعد از ظهر روز سه شنبه، 6 آبانماه در تالار رودکی برگزار شد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد مدیران مسوول حاضر در آن جلسه برگزاری انتخابات به جلسه آتی موکول شد. (مطابق قانون، مرحله اول انتخابات باید با حضور اکثریت مطلق واجدین شرایط برگزار شود.)

در دفترچه ای که هیات نظارت بر مطبوعات به همین منظور منتشر کرده و حاوی اطلاعاتی از سوابق اجرایی نامزدها و بیان برخی نکات ضروری است تصریح شده است: اعلام انصراف نامزدها باید به صورت کتبی باشد و قبل از آغاز رسمی مراسم در اختیار دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعا ت قرار گیرد تا نسبت به انعکاس آن در فهرست نامزدهای انتخابات اقدام گردد.

 

پایان پیام/

کد خبر 415612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha