ارسال بیش از یک هزار اثر به سومین جشنواره منطقه ای مطبوعات استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: بیش از یک هزار و 280 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره منطقه ای مطبوعات استان ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، علی غیاثی ندوشنف مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدف امروز( 19 آبان) در نشست معاونین این اداره کل با اشاره به برگزاری سومین جشنواره منطقه ای مطبوعات به استان یزد گفت: این جشنواره با حضور استان های یزد، فارس و خراسان جنوبی برگزارمی شود.

 

وی با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار به این جشنواره گفت: در مجموع یک هزار و 288 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که پس از بررسی های انجام شده ی هزار و 239 اثر به مرحله داوری راه یافته است.

 

غیاثی گفت: با توجه به میزبانی استان بیشترین اثر ارسالی مربوط به استان یزد بوده است و در مجموع 972 اثر از اصحاب مطبوعات استان به بخش داوری این جشنواره راه پیدا کرده است.

 

وی تصریح کرد: 267 اثر نیز از دو استان خراسان جنوبی و فارس به سومین جشنواره منطقه ای مطبوعات استان یزد ارسال شده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، با اشاره به رشد آثار ارسالی به این جشنواره گفت: در دومین دوره این جشنواره 799 اثر برای داوری انتخاب شده بود.

 

وی اضافه کرد: تبلیغات، اطلاع رسانی مناسب و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای خراسان جنوبی و فارس باعث شده است تا شاهد افزایش آثار در این دوره از جشنواره باشیم.

 

غیاثی، با بیان اینکه بیشترین اثر ارسالی مربوط به بخش گزارش است اظهار داشت: در این بخش 273 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

وی با بیان اینکه بخش مقاله با 58 اثر کمترین تعداد شرکت کننده را به خود اختصاص داده است افزود: در دوره گذشته بخش خبر با 60 اثر کمترین شرک کننده را به خود اختصاص داده بود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری بخش ویژه این جشنواره گفت: در این بخش که با موضوعات شعارسال،بحران کم آبی،تحکیم بنیان خانواده،حقوق شهروندی و حوزه گردشگری برگزار می شود 130 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 415825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha