برگزیدگان مسابقات مفاهیم قرآن و نهج البلاغه معرفی شدند

خبرگزاری شبستان: نفرات برتر رشته های تفسیر و مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه در مرحله استانی نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در کرمانشاه معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، با معرفی نفرات برتر رشته های تفسیر و مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه، 49 برگزیده قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال جاری مشخص و معرفی شده بودند.

 

بنابر اعلام قبلی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در معرفی 41 برگزیده در رشته های تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ کل، 20 جزء، 10 جزء، 5 جزء، 3 جزء، یک جزء و صحیح خوانی اذکار نماز جشنواره مدهامتان، هشت نفر برگزیده این جشنواره در مرحله استانی رشته های تفسیر و مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه  نیز مشخص شد.

 

براین اساس بهروز لرستانی از کانون انبیا(ص) کرمانشاه با کسب رتبه اول رشته تفسیر ویژه روحانیان و ائمه جماعات مساجد از میان این جمع هشت نفره موفق به راه یابی به مرحله کشوری شد.

 

محمدعزیزی از کانون کربلا مسجد حر کرمانشاه و منصور بهرام آبادی از کانون امام رضا(ع) نیز رتبه های دوم و سوم این رشته را کسب کردند.

 

در رشته مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه برادران نیز با توجه به اینکه هیچکدام از شرکت کنندگان موفق به احراز رتبه اول نشدند، رتبه های دوم و سوم به محمد عبدی از کانون نور مسجد نورالحسین(ع) و صادق رسولی از کانون خاتم الانبیا(ص) مسجد جواد الائمه شهرستان سنقر اختصاص یافت.

 

همچنین فاطمه عزیزی از کانون راه ولایت مسجد امام سجاد(ع)، صبا زنده چشم از کانون امام رضا(ع) و پگاه واعظی از کانون خاتم الانبیا(ص) مسجد جواد الائمه سنقر رتبه های اول تا سوم این رشته را احراز کردند.

 

گفتنی است، نفرات برگزیده برادران در رشته های ترتیل، تفسیر، اذان، قرائت و حفظ قرآن کریم جواز حضور در مرحله کشوری این مسابقات را که در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود، کسب کرده اند.

 

پایان پیام/

کد خبر 423022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha