لزوم گنجاندن ذکر حضرت رسول (ص) در شعارها و بنرهای ایام دهه فجر و 22 بهمن

خبرگزاری شبستان: مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر فارس بر لزوم گنجاندن ذکر حضرت رسول (ص) در شعارها و بنرهای ایام دهه فجر و 22 بهمن تاکید کرد و گفت: ایستگاه دل نوشته هایی به حضرت رسول (ص) توسط کمیته مساجد ستاد دهه فجر در مسیر راهپیمایی دایر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام غلامحسین نیازی، مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر فارس امروز (1بهمن) در جلسه ستاد دهه فجر فارس گفت: کمیته های این ستاد باید تعامل بیشتری با هم داشته باشند.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد فارس، مساجد را پایگاه های اصلی انقلاب دانست و افزود: مسئولین در مساجد حضور داشته باشند و حرف های مردم را با گوش دل بشوند.

 

سرپرست نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس با اشاره به به اهانت صورت گرفته توسط دشمنان به پیامبر گرامی اسلام (ص)، بر لزوم گنجاندن ذکر حضرت رسول (ص) در شعارها و بنرهای ایام دهه فجر و 22 بهمن تاکید کرد و گفت: ایستگاه دل نوشته هایی به حضرت رسول (ص) توسط کمیته مساجد ستاد دهه فجر در مسیر راهپیمایی دایر می شود.

 

وی افزود: دبیرخانه فعال برای ستاد دهه فجر در طول ایام سال مستقر شود تا نظرات کمیته ها را در طول سال جمع آوری کند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه، احمدرضا نداف، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای طرح «محمد (ص) شمع جمع آفرینش» به خاطر مقابله با هجمه وارد شده خبر داد و یادآور شد: پنج نمایشگاه آثار خوشنویسی با موضوع انقلاب و حضرت رسول (ص) در شیراز و فارس برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 433434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha