دستاوردهاي انقلاب اسلامي براي مردم به خصوص نسل جوان تبيين شود

خبرگزاری شبستان: فرماندارشهرکرد گفت: دستاوردهاي انقلاب اسلامي باید براي مردم به خصوص نسل جوان تبيين شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حمید ملکپور، فرماندار شهرستان شهركرد، امروز(6بهمن) در جلسه هماهنگي برنامه های دهه مبارك فجر شهرستان شهرکرد که با هدف برنامه ريزي براي هرچه با شكوه تر جشن پيروزي انقلاب اسلامي درفرمانداری برگزار شد، همه ما وظیفه داریم از اقتداری که امروز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده، بهره کافی بریم و برای حفاظت از آن تلاش کنیم.

 

 فرماندارشهرکرد با تاكيد بر تمسك به آرمان ها و اصول انقلاب اسلامي افزود: در برنامه هاي دهه فجر بايد دستاوردهاي انقلاب اسلامي و اقدامات نظام مقدس جمهوري اسلامي در زمينه هاي مختلف علمي، فرهنگي و اقتصادي براي مردم به خصوص نسل جوان تبيين شود.

 

ملك پور با اشاره به تعدد و تنوع در برنامه هاي امسال نسبت به سال هاي گذشته اظهار داشت: اجراي پيمايش هاي ورزشي و فرهنگي، برگزاري مسابقات پيرامون شخصيت حضرت امام خميني(ره) و انقلاب اسلامي و برگزاري رژه موتوري را از جمله برنامه هاي اجرایی دهه فجردرشهرستان شهرکرد عنوان کرد.

 

وی اجراي برنامه ميهماني لاله ها و تجليل از مقام شامخ امام و شهداي انقلاب اسلامي، گلباران قبور شهداء و نور افشاني در تپه نورالشهداء توسط سپاه را از دیگر برنامه هايي شهرستان شهرکرد برشمرد.

 

در پايان جلسه شهرداري ها، بخشداري ها و روساي كميته هاي هفده گانه و تعدادي از مسئولان ادارات به تشريح مهمترين برنامه هاي قابل اجرا در ايام الله دهه فجر پرداختند.

 

پایان پیام/

کد خبر 434566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha