اجرای 200 برنامه در حوزه ورزش و جوانان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از اجرای 200 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، بهروز حیدر زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، صبح امروز(6 بهمن) در نشست ستاد دهه فجر این استان اظهار کرد: این اداره کل در حوزه ورزش و جوانان بیشترین برنامه را در سطح استان با رویکرد جوانان و ورزش برگزار خواهد کرد.

 

وی، تصریح کرد: در ایام نزدیک به دهه فجر، جلسات متعددی با حضور دستگاه‌های اجرایی همسو با فعالیت‌های ورزش و جوانان برگزارشده و مقرر شد که با هماهنگی این دستگاه‌ها،  برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی برگزار شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، افزود: برگزاری مسابقات مختلف ازجمله فوتبال، والیبال، فوتسال، بازی‌های بومی محلی و تیراندازی ویژه برادران و خواهران و همچنین برنامه‌ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان از برنامه‌های این نهاد در دهه فجر است.

 

حیدر زاده، از برگزاری جشنواره جوانان در روز انقلاب اسلامی و هویت ملی با حضور معاونت وزارت ورزش و جوانان در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور سازمان‌های مردم‌نهاد در محل مجتمع  فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار خواهد شد.

 

وی، همچنین با اشاره به برگزاری گفت‌وگوی جوانان و خودباوری با حضور دو نفر از مدیران کل استان‌ها در فرهنگسرای جوان ایلام، تصریح کرد: برنامه‌های کوه‌پیمایی و جشنواره پیاده‌روی امید در روز 17 بهمن در  همه شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، تصریح کرد:  پیاده‌روی 17 بهمن در شهرستان مهران و همایش بزرگ خانوادگی با حضور فعال مردم و شبکه سه سیما برگزار می‌شود که این امر موقعیت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان مهران و استان ایلام است.

 

حیدر زاده، ابراز کرد: در 23 بهمن نیز یادواره شهدای زمین فوتبال چوار در سالن ورزشی شهر چوار با حضور مسئولان کشوری و لشکری، خانواده های شهدا، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم و دیدار خانواده شهدای ورزشگاه برگزار می‌شود.

 

وی، در پایان، خاطرنشان کرد: در این ایام 2 طرح کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد که شامل سالن ورزشی روستای سرطاف و 4 زمین تنیس خاکی استاندار در مجموعه ورزشی الغدیر ایلام با متراژ 3 هزار 200 مترمربع از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

 

پایان پیام/

کد خبر 434629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha