برگزاری مسابقه کتاب خوانی فخر آفرینش در کانون های مساجد استان بوشهر/ نگاهی به سیره پیامبر در دهه فجر انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان بوشهر با اشاره به برگزاری مسابقه کتاب خوانی در کانون های استان بوشهر گفت: این مسابقه با عنوان فجر آفرینش برگزار می شود.

حجت الاسلام سعید اشرافی، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر، امروز(6 بهمن)، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر گفت: مسابقه فخر آفرینش به همت کانون های مساجد استان و به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در همه کانون های مساجد سراسر استان برگزار می شود.

 

وی افزود: این مسابقه با هدف آشنایی بیش تر با فرازهایی از زندگانی پیامبر اعظم(صلی الله علیه واله و سلم)، شناخت سیره عملی و اخلاقی پیامبر و با نیل به سبک زندگی اسلامی و با تامل در زندگی ان حضرت و بررسی جایگاه ایشان در احادیث و روایات برگزار می شود.

 

حجت الاسلام اشرافی با اشاره به اینکه در این مسابقه از هر گروه سنی می توانند در این سابقه شرکت کنند، تصریح کرد: سوالات به صورت چهارگزینه ای و در پایان کتاب آمده است و شرکت کنندگان می توانند پاسخ سوالات خود را در سایت کانون امام هادی(علیه السلام)، ثبت کنند.

 

وی اظهار داشت: این مسابقه از 19 دی مصادف با ولادت پیامبر(صلی الله علیه واله و سلم) آغاز شده است و تا 15 بهمن ادامه دارد و برندگان در این مسابقه در روز 22 بهمن مشخص و معرفی می شوند.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر افزود: متقاضیان می توانند برای دریافت کتاب این مسابقه به محل دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر مراجعه کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم نمودن اقدام مجله فرانسوی در توهین به پیامبر(صلی الله علیه واله و سلم)، خاطر نشان ساخت: بار دیگر توطئه ای شیطانی با اهانت به ساحت مقدس حضرت خاتم الانبیا (صلی الله علیه واله و سلم)، صورت گرفت که پرده از ماهیت دین ستیز و غیرانسانی صهیونیسم جهانی و تلاش در جهت اسلام هراسی در غرب برداشت.

 

حجت الاسلام اشرافی افزود: دشمنان اسلام بدانند این گونه اقدامات باعث وحدت هر چه بیش تر صفوف مسلمانان و بیداری جوانان و غرب و توجه نسبت به اسلام حقیقی خواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 434631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • . IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    من خیلی از مسابقه ی شما خوشم اومد ولی هنوز جوایز رو ندادند باتشکر از بندر گناوه
  • سروش IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    1 0
    کی اسامی برندگان را اعلام میکنید.
  • ﺁﺫﺭ (ﺍﺳﻢ ﻣﺠﺎﺯﻳﻤﻪ) IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    1 0
    ۲۲ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ ﮐﯽ ﺍﻋﻼﻡ ﻣﻴﮑﻨﻦ ﺩﻳﮕﻪ؟
  • جعفر IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    1 1
    سلام.برای من پیام اومد یرای مشاهده نتیجه مسابقه به سایت مراجعه کنم .میشه راهنماییم کنید؟
  • رضا IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    1 0
    سلام ببخشید کی نتایج رو میزنید!