برنامه های دهه فجر حول محور وحدت و حفظ بصیرت جامعه برگزار شود

خبرگزاری شبستان: رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان بر برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر، حول محور وحدت و حفظ بصیرت جامعه در مواجهه با فتنه دشمنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر صبح امروز  (13 بهمن) با حضور فرمانده تیپ 128 شهید نصرت زاد، روسای عقیدتی سیاسی تیپ 128 و گروه 33و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش و دانش آموزان به صورت نمادين در دبستان شهید کیانفر کوی سازمانی لشکر 28 پیاده کردستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام خلیل عبداللهی، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 128 شهید نصرت زاد در اين مراسم با تبريك فرارسيدن ايام الله دهه مبارك فجر و سالروز بازگشت تاريخي امام راحل، گفت: نواختن زنگ انقلاب تجديد حيات انقلاب به آيندگان و يادآور ايام شكوهمند پيروزي انقلاب است.

 

وی، با اشاره به دهه پر شكوه پيروزي انقلاب اسلامي ايران، تصریح کرد: انقلاب اسلامي ايران در نتيجه يكپارچگي مردم و رهبري فرزانه امام خميني(ره) به وقوع پيوست و به فرموده مقام معظم رهبري به عنوان عيدی حقيقي براي ايرانيان است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان، با بيان اينكه در طول 36 سال گذشته شاهد دستاوردهاي چشم گیری در كشورمان بوده ايم،‌ خطاب به دانش آموزان، گفت: شما دانش آموزان آينده سازان ايران و پاسدار ارزش هاي انقلاب و ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل هستيد.

 

عبداللهی، بر برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر، حول محور وحدت و حفظ بصیرت جامعه در مواجهه با فتنه دشمنان تاکید کرد و گفت: برنامه های اجرایی باید حضور مردم در صحنه را نتیجه دهد و  نسبت به یادآوری و ترویج اندیشه های امام ( ره ) و آرمان های نظام، اقدامات لازم انجام شود.

 

وی، با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در معادلات جهانی، خاطر نشان کرد: با توجه به الگوبرداری کشورها، خاصه کشورهای اسلامی از انقلاب اسلامی، دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب است و باید پیشرفت های علمی و توانمندی های نظام در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برای مردم تبیین شود تا ضمن معرفی الگوی مناسبی از انقلاب و حفظ وحدت در جامعه، دشمن را مأیوس کنیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 436304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha