دبیر ملی یونسکو و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از یزد تجلیل کردند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: به دلیل استفاده از ظرفیت‌های بومی و رویکرد مشارکت‌ جویانه در تدوین برنامه‌های ویژه پایتخت کتاب ایران از استان یزد در همایش ملی طرح انتخاب پایتخت کتاب ایران تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد،علی غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت:  عصر دیروز شنبه (2 اسفند) در همایش ملی طرح پایتخت کتاب ایران به دلیل استفاده از ظرفیت‌های بومی و رویکرد مشارکت‌ جویانه در تدوین برنامه‌های ویژه پایتخت کتاب ایران لوح تقدیر کمیسیون ملی یونسکو و لوح تقدیر معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و شهردار این شهر به نمایندگی از مردم شهر یزد اختصاص یافت.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزدگفت:63شهردرکشور،کاندیدای پایتخت کتاب ایران شده بودند که درمرحله اول 10شهر،و درنهایت 5 شهر به مرحله نهایی راه یافتند.
علی غیاثی ندوشن نام این 5شهررا ؛اهواز،بوشهر،یزد،گنبد ونیشابوراعلام کرد و گفت:درنهایت ازشهر یزد به دلیل برنامه های ویژه در این حوزه از شهرداری یزد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد طی مراسمی تقدیرویژه بعمل امد.
وی گفت: دبیرکل کمیسیون ملی یونسکودر ایران و لوح تقدیر معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و شهردار این شهر به نمایندگی از مردم شهر یزد اختصاص یافت.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد تاکید کرد که این اداره کل با استمرارفعالیت های خود درحوزه کتاب و کتابخوانی تمام تلاش خود را برای مطرح شدن درترویج این امر فرهنگی خواهد کرد.

گفتنی است در این مراسم شهر اهواز را به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی و از شهرهای گنبدکاووس و نیشابور تقدیر شد. یزد و بوشهر نیز دو نامزد نهایی پایتخت کتاب ایران بودند

پایان پیام/

کد خبر 441251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha