روحانیون پشتوانه فکری، دینی و علمی جامعه هستند

خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه علمیه خواهران زنجان با اشاره به نقفش روحانیون در پیروزی انقلاب گفت: روحانیون پشتوانه فکری، دینی و علمی جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، بلال محمدی، مدیر حوزه علمیه خواهران زنجان امروز(4 اسفند) در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اقتدار و ماندگاری نظام مرهون حوزه و روحانیون است، اظهار کرد: روحانیون پشتوانه علمی و دینی جامعه هستند.

وی یادآور شد: استان زنجان جزو استان هایی است که محدودیت پذیرش طلبه دارد.

این مقام مسئول با اشاره به ثبت نام و پذیرش طلبه در حوزه های علمیه افزود: حوزه های علمیه محصول انقلاب هستند و از قدمتی طولانی برخوردارند.

در ادامه معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان نیز در سخنانی با تشریح نحوه ثبت نام در حوزه های علمیه افزود: هر یک از متقاضیان باید از شرایط عمومی و اختصاصی لازم برخوردار باشند.

زینب صالحی با تاکید بر اینکه داشتن مدرک تحصیلی دیپلم، حداقل معدل 12 و صلاحیت اخلاقی از شرایط داوطلبان سطح 2 است، ادامه داد: شرط سنی 30 سال از دیگر شروط ثبت نام است.

معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان ادامه داد: تنها شرط پذیرش نیمه‌حضوری و پاره ‌وقت داوطلبان شرط معدل است.

این مقام مسئول به شروط مربوط به سطح سه و ارشد اشاره کرد و گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های شهید مطهری و امام صادق (علیه السلام) نیز می‌توانند در مقاطع کارشناسی ارشد در حوزه‌های علمیه ادامه تحصیل دهند.

 

پایان پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 441808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha