تقویت حوزه های علمیه سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است

خبرگزاری شبستان : امام جمعه يزد اظهار داشت: هر چقدر حوزه های علمیه تقویت و طلاب بیشتری تربیت شوند و از طرفی حوزه ها به سوی رشته های تخصصی بروند، قطعا در مسیر اهداف خودمان موفق تر خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه یزد، حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد، با تاکید بر تقویت و گسترش حوزه های علمیه در عصر کنونی اظهارداشت: امروز در دورانی هستیم که دشمن تمام قدرت خود را برای از بین بردن دین، فرهنگ و انقلاب ما به کار برده است.

 

وی با تاکید بر اینکه ما باید هم مروج قرآن و احکام الهی باشیم و هم آن را در جامعه پیاده کنیم، ابراز داشت: در شرایط امروز جهان برای ترویج دین باید مجهز به ابزار و نیروی انسانی لازم گردیم تا بتوانیم پیام انقلاب را بیش از پیش صادر کنیم.

 

امام جمعه یزد، بهره گیری از امکانات نوین روز در تبلیغ دین را امری ضروری خواند و گفت: در زمینه نیروی انسانی باید با تقویت حوزه های علمیه به تربیت طلاب به عنوان مروجان و مبلغان اسلام پرداخته و در این زمینه گام های اساسی برداریم.

 

به گفته وی، هر چقدر حوزه های علمیه تقویت شوند و طلاب بیشتری تربیت شوند و از طرفی حوزه ها به سوی رشته های تخصصی بروند، قطعا در مسیر اهداف خودمان موفق تر خواهیم شد.

 

این استاد حوزه، در این زمینه به نقش علمای بلاد اشاره و تصریح کرد: علمای بلاد در مناطق مختلف کشور با همه اقشار ارتباط دارند بنابراین نقشی تاثیر گذار داشته و در زمینه  تقویت حوزه ها و ساخت مدارس جدید  می توانند گام های اساسی بردارند.

 

وی با ابراز رضایت از وضعیت حوزه علمیه استان یزد،خاطرنشان ساخت: در این استان در راستای تقویت حوزه‌های علمیه  اقدامات خوبی انجام شده و هم اکنون نیز برنامه‌ریزی منسجمی برای گسترش حوزه در نظر گرفته شده است.

 

پایان پیام/

 

            

کد خبر 441921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha