نخبگان قرآنی یزد در هفتمین مسابقات قرآنی کشور خوش درخشیدند

خبرگزاری شبستان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به درخشش نخبگان قرآنی استان یزد در هفتمین مسابقات سراسری قران کریم گفت: مراسم استقبال از این عزیزان امشب در محل فرودگاه شهید صدوقی یزد با حضور جامعه قرآنی استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمود میرجلیلی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به برگزاری اختتامیه هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم با اعلام این خبر به خبرنگار شبستان گفت: در مرحله کشوری سی و هفتمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران رشته قرائت  آقای محمد حسن دانش با درخشش خود توانست رتبه اول و در رشته ترتیل محمد حسن حسن زاده کسب رتبه سوم کشور  را به خود اختصاص دهند.

 

وی در ادامه افزود: برای اولین بار در استان یزد رتبه اول رشته ترتیل در بخش خواهران را سرکار خانم فائزه سادات قریشی نسب در کشور به خود اختصاص داد.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیربه یزد گفت : این مسابقات با حضور 470 نفر از نخبگان قرآنی کشور برگزار شد که 14 نفر از این نخبگان از استان یزد اعزام شدند.

 

میرجلیلی در پایان این موفقیت را به خانواده ایشان، مسئولان و جامعه قرآنی استان تبریک گفت و از جامعه قرآنی دعوت کرد تا در مراسم استقبالی که امشب ساعت 21 در محل فرودگاه شهید صدوقی یزد برای نخبگان اعزامی به مسابقات سراسری قرآن برگزار می شود شرکت کنند.

 

مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امروز دوشنبه، 11 اسفند با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری، مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ‌در تالار مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 443307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha