دومین همایش منطقه ای چاووشی خوانی  با حضور ۱۰۰ نفر شرکت کننده برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مهریز با اشاره به برگزاری دومین همایش چاووشی خوانی در مهریز گفت: این همایش با حضور ۱۰۰ نفر از چاووشی خوانان منتخب شهرستان ها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید رضا آقایی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مهریز و دبیر جشنواره دومین همایش چاووشی خوانی منطقه ای کشور در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره به برگزاری این همایش در اسفندماه گفت: این جشنواره با حضور 100 نفر ازمنتخبین چاووشی خوانی شهرستان های استان ها مختلف در مهریز برگزار می شود.

 

وی افزود: در این همایش استان های فارس، کرمان، خراسان جنوبی، هرمزگان و یزد به رقابت خواهند پرداخت.

 

دبیر جشنواره دومین همایش چاووشی خوانی منطقه ای کشور خاطرنشان کرد: همایش روز سه شنبه 19 اسفند از ساعت 9 صبح الی 17 برگزار می شود.

 

وی افزود: مسابقات این همایش در خمیه گاه عباس بن علی(ع) مزویر آباد مهریز برگزار می شود و اختتامیه آن همان روز بعد نماز مغرب و عشا در همان محل برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مهریز با اشاره به انتخاب 10 نفر از منتخبین این همایش برای تجلیل گفت: به 10 نفر برتر لوح تقدیر و تندیس این همایش اهدا می گردد که به پنج نفر اول به ترتیب مبلغ 500 هزار تا 100 هزار تومان و به پنج نفر بعدی هدایای نفیسی اهدا می شود.

 

وی افزود: همچنین به تمام کسانی که در این همایش شرکت نمودند به رسم یادبود هدیه ی نفیسی اهدا می شود.

 

گفتنی است شهرستان مهریز پیش از این دو همایش چاووشی خوانی در سطح استانی و یک همایش در سطح منطقه ای برگزار کرده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 443634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha