مسیر سیاسی کشورنباید به سمتی برود که مرجعیت، رهبری و روحانیت متزلزل شوند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(علیه السلام) گفت: نباید مسیر سیاسی کشور به سمتی برود که مرجعیت، رهبری و روحانیت متزلزل شودچرا که ما هر چه داریم از آن ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی، نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(علیه السلام) استان بوشهر، امروز(۱۴  اسفند)، در همایش بزرگداشت شهدا روحانی استان بوشهر گفت: ۵ هزار شهید روحانی از سراسر کشور تقدیم انقلاب شده است که این تعداد در مقایسه با سایر اصناف زیاد است.

 

وی افزود: یاد شهدا و به ویژه شهدا روحانی در جامعه باید زنده نگاه داشته شود چرا که حفظ انقلاب اسلامی با پیروی از روحانیت است.

 

حجت الاسلام دشتی با اشاره به اینکه شهدا روحانی از اعتبار و زندگی شان هزینه کردند تصریح کرد: شهدا روحانی تمام وجودشان را هزینه انقلاب و نظام و رهبری کردند.

 

وی بیان داشت: علم و شهادت دو بال ارزشمندی است که اسلام به ما یاد داده است و شهدا روحانی این دو بال را داشتند و می بینیم که علما در مسیر انقلاب های جهان نقش پررنگی ایفا کردند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(علیه السلام) استان بوشهر، با اشاره به اینکه ایجاد تفکر انقلابی در جامعه از علما شهید است، اظهار داشت: نقش شهدا روحانی پررنگ و جایگاه آن ها بسیار بالا است.

 

وی افزود: علما ما هیچ گاه عافیت طلب و مصلحت اندیش نبوده اند و همیشه در خط مقدم مبارزه و در میدان نبرد با دشمنان اسلام بوده اند.

 

حجت الاسلام دشتی با بیان اینکه خط سرخ سیدالشهدا و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در روحانیت شیعه ادامه داشته و دارد گفت: شهدا روحانیت در طول تاریخ شیعه مانند چراغ های روشنگری برای هدایت انسان ها بوده اند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(علیه السلام) استان بوشهر، خاطر نشان ساخت: شهدا روحانی ما دو بال علم و شهادت داشتند و در مسیر حق و حقیقت گام برداشتند و ما شهادت را از آن ها آموختیم.

 

وی بیان داشت: انسان هایی که در مسیر معرفت الهی گام برمی دارند عالم به حق می شوند و این افراد منتظرند تا زندگی آن ها ختم به شهادت شود همانگونه که ائمه اطهار در اوج علم بودند و زندگی همه آن ها با شهادت پایان یافت.

 

حجت الاسلام دشتی تصریح کرد: ارزشمندترین علم جهان علم الهی است و کسانی که در علم معرفت قدم برداشتند یقین بدانید ارزش علم آن ها بالاست.

 

در پایان هم از خانواده ۳۴ شهید روحانی استان بوشهر تجلیل شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 444290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha