برگزاری یادواره شهدا دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام می کند

خبرگزاری شبستان: امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری یادواره های شهدا در راستای ناتوان سازی دشمن در رسیدن به اهدافش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از، روابط عمومی ارتش سرتیپ پوردستان در حاشیه برگزاری یادواره شهدای ارتش در سقز در جمع خبرنگاران گفت: امروز، دشمن با راه اندازی جنگ فرهنگی برای گرفتن هویت دینی و اسلامی جوانان تلاش می کند.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا در کشور، دشمن را خسته کرده و در رسیدن به اهدافش او را ناکام می کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش  با اشاره به اینکه برگزاری یادواره های شهدا یکی از تکالیف واجب است، تأکید کرد: برگزاری یادواره های شهدا سبب می شود روحیه استقامت، ایثار و فداکاری به نسل های سوم و چهارم انقلاب منتقل شود.

سرتیپ پوردستان اضافه کرد: بی تردید جوانان و نوجوانان ما با این روحیه در صحنه های استقامت و مقاومت حاضر می  شوند.

او عنوان نمود: قدردانی از زحمات، تلاش، صبر و ایثار خانواده شهدا وظیفه ما است و برگزاری یادواره های شهدا، حضور در بین آنان، تجلیل از مقام شامخ شهدا و دعوت از آنها نیز در این راستا انجام می شود.

وی با اعلام اینکه کشورمان با چندین کشور هم مرز است یادآور شد: آمادگی نیروهای زمینی در کشور در سطح بالایی است و یکان های این نیرو به ویژه در استان های کردستان، کرمانشاه، خوزستان و ایلام آمادگی لازم برای مقابله با هر نوع حرکت احتمالی را دارند.

او با اشاره به بازدیدهای به عمل آمده از یکان های غرب کشور تاکید کرد: اقتدار و صلابت نیروی زمینی به اثبات رسیده و این نیرو آماده دفاع از کیان اسلامی می باشد.

پایان پیام/

کد خبر 446521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha