طرح مجلس برای لغو سفر عمره تا اطلاع ثانوی

خبرگزاری شبستان: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در واکنش به اقدام شنیع ماموران آل سعود نمایندگان مجلس در حال جمع آوری طرحی هستند که در آن به سازمان حج زیارت پیشنهاد شده است سفر عمره را تا اطلاع ثانوی لغو کنند.

محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اقدام پلیس فرودگاه عربستان در جده در تجاوز به دو نوجوان ایرانی و بررسی این موضوع در امنیت ملی در روز گذشته به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: پیشنهادی که در کمیسیون مطرح شد این بود که به سازمان حج و زیارت پیشنهاد شود سفر حج عمره را تا اطلاع ثانوی به دلیل اقدام ماموران آل سعود متوقف کند.

وی با اشاره به جمع آوری امضاء برای طرح فوق و لغو سفر عمره اظهار کرد: اقدامات شنیعی که از سوی ماموران آل سعود صورت گرفته است بسیار زشت و جنایتکارانه است و شان ایرانی ها را زیر سوال می برد ما معتقدیم حکم این افراد که چنین عملی را مرتکب شده اند اعدام است.

جوکار گفت: به نظر می رسد ماموران سازمان حج و زیارت و در این خصوص تجدیدنظر کرده و تصمیم جدی را درباره سفر عمره اتخاذ کنند.

وی گفت: اگر نتوانند مدیریت صحیح را اعمال کنند قطعاً این مساله برای جامعه مسلمانان ایران قابل پذیرش نیست و لذا باید تدبیر جدیدی اتخاذ شود و ما از دولت می خواهیم تا در این موضوع کوتاه نیاید.

پایان پیام/

کد خبر 449654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha