افزایش اعتبارات موسسه پیشکسوتان هنرمند

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش اعتبارات موسسه پیشکسوتان هنرمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اصغر کاراندیش در مراسم زادروز هنرمندان پیشکسوت متولد فروردین ماه که توسط موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد از برنامه های سال 94 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از هنرمندان پیشکسوت خبرداد.


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبریک تولد 38 هنرمند پیشکسوت عضو موسسه و ابراز خوشحالی از حضور در جمع هنرمندان پیشکسوت گفت: وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید بسیار زیادی بر استفاده از تجارب هنرمندان پیشکسوت دارند و حمایت از هنرمندان پیشکسوت از جمله برنامه های این وزارتخانه است.


معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشریح سفر های استانی در سال گذشته و برگزاری جلسات با اصحاب فرهنگ و هنر گفت : استعدادهای درخشانی در کشور داریم که اگر برای آموزش آنها اقدام کنیم، شاهد چهره های ارزشمندی در بخش فرهنگ وهنر خواهیم بود .


علی اصغر کاراندیش با اشاره به ضرورت حمایت از هنرمندان پیشکسوت ، گفت :در مراسم بزرگداشت مرحوم ارجمند نیز بیان کردم که برای خلق یک صحنه کوتاه ، هنرمند زحمات زیادی می کشد و هنرمندان پیشکسوت کشور زندگی و جوانی خود را در این راه گذاشته و سختی های زیادی کشیده اند بنابر این وظیفه ما است که از زحمات شما قدردانی نمائیم .


معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن تاکید بر اهمیت انتقال تجارب پیشکسوتان به نسل های آینده، از حمایت ویژه از آثار تولید شده هنرمندان پیشکسوت خبر داد .


علی اصغر کاراندیش برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از هنرمندان پیشکسوت اقدامات مختلف از جمله افزایش اعتبار از 50 تا 100 درصد، طراحی سفرهای گروهی برای بازدید هنرمندان پیشکسوت از داخل کشور ، افزایش استفاده از امکانات رفاهی ویژه هنرمندان پیشکسوت و توجه ویژه به بحث بیمه و درمان اشاره کرد .


در این مراسم لوح تقدیری به رسم یادبود از طرف موسسه، توسط هنرمند باسابقه کشور محمدعلی کشاورز به علی اصغر کاراندیش ارائه شد .


در این جشن تعدادی از مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند .

 

پایان پیام/

 
کد خبر 451357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha