پروژه تالار مرکز یزد مهمترین پروژه های ملی وزارت ارشاد در سطح کشور است

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با استاندار یزد گفت: پروژه تالار مرکز یزد مهمترین پروژه های ملی وزارت ارشاد در سطح کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی اصغرکاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز( 19 مهر) در نشست با سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد با اشاره به طرح های در دست اقدام وزارت ارشاد گفت: طرح ها در سطح کشور دارای اولویت است که یکی از مهمترین اولویت ها در خصوص تالار مرکزی یزد است.

وی افزود: پروژه عمرانی تالار مرکزی یزد با 95درصد پیشرفت فیزیکی از مهمترین پروژه های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

کاراندیش تصریح کرد: این پروژه نیازمند ۱۱۰ میلیارد  ريال اعتبار برای تجهیزاست و در این راستا نیز ایجاد و احداث موزه هنرهای معاصر از دیگر پروژه های ملی است.

وی ادامه داد: پروژه موزه هنرهای معاصر نیز از سال 83 تصویب شده بود که بنا به دلایلی تعویق افتاده بود و با پیگیری ها عملیات اجرایی این پروژه ملی نیز از سال آینده آغاز می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه با راه اندازی این پروژه ها زیر ساخت های فرهنگی در استان یزد تکمیل می شود، تصریح کرد: امیدواریم که مجموعه دولت در استان هم باهمراهی بیشتر درتکمیل پروژه های عمرانی استان یزد مساعدت لازم را داشته باشد.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود به برون سپاری فعالیت های فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: کاهش تصدی گری ها در مجموعه دولت یکی از مهمترین فعالیت هایی است که در دولت یازدهم آغاز شده است.

کد خبر 492858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha