حفظ کرامت انسانی، امری مهم در فعالیت های انتخاباتی است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به فرآیند انتخابات در وضعیت کنونی گفت:  حفظ کرامت انسانی، امری مهم در فعالیت های انتخاباتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی استاندار یزد امروز (24 دی) در نشست خبری به مناسبت انتخابات گفت: انتخابات نقطه قوت برای استان و کشور است.

وی افزود: اقبال زیادی برای نامزدی انتخابات وجود داشت که این فراوانی نقطه قوتی برای استان بود و در میدانی که معمولا محدود برای افراد خاص بودند این حضور نشان می دهد که شایستگی ها در حال افزایش است و افرادی که در خود توانمندی می بینند در ثبت نام حضور پیدا کردند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: هیات های اجرایی هم برای احراز صلاحیت ها با بی طرفی و رعایت اصول و مقررات عمل کردند و با سعه صدر و رعایت کرامت انسانی و به دور از فضای تنگ نظری این عمل انجام شد و با آرامش فضا دنبال کردند.

میرمحمدی تصریح کرد: هیات نظارت نیز در این راستا تعامل و هماهنگی خوبی داشته است و امیدواریم اعتماد عمومی تقویت شود و پشتوانه نظام مبتنی بر اعتقادات مردم باشد و این اعتماد سرمایه بزرگ نظام برای بسیاری از کارها شود.

وی افزود: در ادامه فعالیت ها، تبلیغات نامزدها را داریم که نقش رسانه ها اساسی است و در این راستا نیز می توان بحث مشارکت عمومی را افزایش داد.

استاندار یزد گفت: هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد پشتیبانی مردم از نظام اسلامی واقتدار نظام و همبستگی عمومی را نشان می دهد و با این حماسه دنیا اجازه چشم اندازی به این انقلاب نداشت.

وی افزود: واقعیت ها برای مردم بایستی مطرح شود و آگاهی بخشی به مردم افزایش پیدا کند که رسانه ها نقش اساسی در این بخش دارند و می توانند فرهنگ اسلامی و معرفی جامعه ایرانی به عنوان جامعه اخلاقی و شایسته را داشته باشند.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: در تبلیغات نامزدها بایستی بحث کرامت انسانی در نظر گرفته شود و نامزدها محترم شناخته شوند و هر نامزدی نقاط قوت و برنامه های خود را مطرح کند و شایستگی های فردی و ارتباطی و جمعی را برای جامعه معرفی کند تا به مردم در راستای انتخاب شایسه کمک شود.

استاندار یزد بیان کرد: همه تلاش ما در استان این هست که انتخابات کاملا با بی نظری انجام شود و هیچ گونه جانب داری از هیچ نامزدی انجام نشود و امانتداری و حق الناس مورد تاکید ما است.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: ما باید وظایف خود را بدانیم و هیچ دلبستگی ما را به سمت و سویی خاص نمی برد و رابطه ما باید با خدا باشد.

وی افزود: رسانه ها رابطین مردم هستند که آیینه ای برای ما هستند تا سیمای درست خود را ببینیم.

استاندار یزد گفت: مردم هیچ وقت از بداخلاقی خوششان نمی آید و برخی که این کار را انجام می دهند فکر می کنند که مشکل پیش نمی آید اما ما نباید به آنها بها دهیم زیرا آنها خودشان را نمی شناسند و روز به روز مردم آنها را می شناسند.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: ما برنامه ای به نام جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی ها داریم که می تواند فضای مناسبی برای جوانان بوجود آورد.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش درآمدها در کشور و همچنین کاهش درآمدهای مالیاتی ما مشکلاتی را داشته ایم اما با این وجود برای جامعه تلاش می کنیم و مردم ما نیز در مقاطع خاص نقش خود را ایفا می کنند و جبهه پشتیبانی نظام را خالی نمی کنند که این نشان از آگاهی و بلوغ مردم است.

استاندار یزد بیان کرد: وقتی انسان ارتباط را با خدا تنظیم کند هیچ مشکلی بوجود نمی آید و ما نیز اعتقادی عمل می کنیم و معتقدیم باید بی طرفی را رعایت کنیم و ما مجری انتخابات سالم و با شکوه هستیم.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: اخلاف سلیقه باید باشد و اگر نباشد به معنی توقف است و هر فردی محترم است و ما نیز باید کارمان را درست انجام دهیم.

وی افزود: خوشبختانه هیچ ریخت و پاشی با وجود درآمدهای کم نداریم و با تنگنای مالی عملکردهای چشمگیر داریم.

کد خبر 515326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha