رعایت قانون مهمترین پیام ما به رد صلاحیت شدگان است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به اهمیت توجه به قانون در خصوص صلاحیت ها گفت: رعایت قانون مهمترین پیام ما به رد صلاحیت شدگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد شب گذشته ( 4 دی) در نشست ویزه خبری در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات یکی از افتخارات و نقاط قوت جمهوری اسلامی است که ما بر اساس قانون برای انجام باشکوه ان تلاش می کنیم که در این راستا نیز ما بر تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر انتخابات و رعایت مساله امانتداری و عدم جانبداری از نامزدهای انتخاباتی تاکید داریم.

وی افزود: در استان یزد در مجموع 171 نفر داوطلب در مجلس شورای اسلامی یک نفر انصراف داد و چهار نفر نیز با توجه  استعلام ها تایید نشدند اما در این راستا ما انتظار داشتیم که با توجه به استقبال داوطلبان در ثبت نام شور و هیجان بیشتری در راستای ورود به انتخابات داشته باشیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: ما به دوستانی که رد صلاحیت شده اند پیام می دهیم که در راستای قانون و مقررات عدم احزار صلاحیت خود را پیگیری کنند و در این راستا نیز ما مذاکراتی با رئیس دفتر شورای نگهبان در استان یزد در خصوص حضور افراد سرشناس و بررسی دقیق تر داشته ایم.

میرمحمدی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود در خصوص انتخابات تاکید بر حق الناس داشته اند که در این راستا نیز معتقدیم که کوچکترین خللی در این زمینه پاسخگویی در محضر خداوند را در پی دارد.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که باید در تبعات منفی رد صلاحیت برخی از افراد سرشناس و اساتید دانشگاه و آیت الله زاده ها توجه داشته باشیم و باید مدنظر قرار گیرد.

استاندار یزد تصریح کرد: نادیده گرفتن توانایی های افراد و حساب نیاوردن آن ها  ممکن است که در جامعه باعث سرخوردگی و یاس و ناامیدی تبدیل شود که در این جهت نیز باید در مسیر انتخابات رویه مثبت را پیگیری کنیم و از رویه منفی بی صلاحیت شمردن افراد جلوگیری کنیم.

میرمحمدی گفت: دولت یازدهم در موضوع برجام در سطح بین المللی نشان داده که در سطح قدرت های جهانی قرار دارد که براساس نظر سنجی ها اکثر مردم از آن رضایت دارند.

 

کد خبر 517686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha