ﺷﺷﻤﻴﻦ ﻛﻨﮕﺮه ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﻲ و ﺟﺸﻨﻭاﺭه ﺩاﻧﺸﺠﻮﻳﻲ «ﻃﺐ و ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻣﺜل»  به میزبانی یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی کنگره بین المللی «طب و تولید مثل» با اشاره به برنامه های مرکز طب و تولید مثل یزد گفت: این ﻛﻨﮕﺮﻩ ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﻲ و ﺟﺸﻨﻭاﺭﻩ ﺩاﻧﺸﺠﻮﻳﻲ از ۲۸ فروردین ماه به مدت سه روز به میزبانی یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی عبدلی، دبیر اجرایی کنگره بین المللی «طب و تولید مثل» امروز (۲۶فروردین) در جمع خبرنگارات گفت: ﺷﺷﻤﻴﻦ ﻛﻨﮕﺮﻩ ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﻲ و ﺟﺸﻨﻭاﺭﻩ ﺩاﻧﺸﺠﻮﻳﻲ «طب و تولید مثل» از 28 فروردین ماه به مدت سه روز به میزبانی یزد ﺩﺭﻣﺤﻞ ﺳﺎﻟﻦ ﺩﻛﺘﺮﺟﻮاﺩﻱ ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺷﻬﻴﺪﺻﺪﻭﻗﻲ ﻳﺰﺩ برگزار می شود.

 

عبدلی افزود: علاوه بر کنگره ژنتیک که همزمان با افتتاحیه کنگره بین الملی تولیدمثل در سالن مجاور همایشهای دکتر جوادی در بیمارستان شهید صدوقی برگزار می‌شود، پنج کارگاه آموزشی نیز طی ۲ روز قبل از برگزاری کنگره با حضور فعال اساتید و دانشجویان در محل پژوهشکده علوم تولیدمثل برگزار خواهد شد.

 

دبیر اجرایی این کنگره بین المللی تاکید کرد: کارگاه انتخاب جنین، میکروتسه یا استخراج بافت بیضه به وسیله جراحی میکروسکوپی، فریز بافت تخمدان، آزمایشات ژنتیک مولکولی در ناباروری و کارگاه FISH از جمله کارگاه های آموزشی است که در حاشیه این کنگره برگزار می شود.

 

عبدلی با اشاره به اینکه 600 نفر شرکت کننده صاحب ایده و تفکر در این کنگره حضور دارند،‌ تصریح کرد: محققین شرکت کننده در این کنگره عمدتا از خارج از کشور هستند که در این راستا تیم اجرایی کنگره متشکل از کار‌شناسان و مدیران پژوهشکده از یکسال قبل مقدمات و تدارکات کنگره را پیگیری کرده‌اند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 451375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha