تشریح برنامه‌های سفر آیت الله نوری همدانی به یزد/ مردم یزد از ۹ اردیبهشت میزبان مرجع عالیقدر جهان تشیع هستند

خبرگزاری شبستان: اردیبهشت ماه جاری شهر دارالعباده یزد میزبان آیت الله نوری همدانی است که در این خصوص امام جمعه بخش مرکزی یزد برنامه‌های سفر وی را تشریح کرد و گفت: آیت الله نوری همدانی از روز ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری میهمان مردم دارالعباده یزد است.

حجت الاسلام مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به حضور آیت الله نوری همدانی در اردیبهشت ماه جاری در یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: آیت الله نوری همدانی از روز ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری میهمان مردم دارالعباده یزد است.


وی افزود: وی در عصر روز ۹ اردیبهشت ماه همزمان با ولادت امام جواد (ع) وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد می‌شوند و در صبح روز دهم اردیبهشت نیز در برنامه تجلیل از فرهیختگان حوزوی در تالار تربیت معلم یزد حضور پیدا خواهند کرد. 


امام جمعه بخش مرکزی یزد خاطرنشان کرد: در عصر همین روز نیز آیت الله نوری همدانی با حضور در آستان سید جعفر محمد (علیه السلام) یزد با مردم به صورت عمومی دیدار خواهند کرد و پس از ان نیز اقامه نماز جماعت دارند. 


حجت الاسلام مدرسی تصریح کرد: از برنامه‌های دیگر ایشان نیز در روز ۱۳ رجب حضور در شهرستان بافق خواهد بود که در این شهرستان نیز برنامه‌هایی دارند. 


وی گفت: آیت الله نوری همدانی همچنین در روز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت نیز با فرهیختگان، خانواده‌های شهدا و جانبازان و همچنین نیروهای مسلح و بسیجیان در محل حسینیه ثارالله (علیه السلام) دیدار خواهند دارد. 


امام جمعه بخش مرکزی یزد در پایان بیان کرد: اخرین برنامه رسمی وی نیز دیدار با مدیران استان در روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه است که در در این مدت حضور وی در یزد برنامه‌های خاص دیگر نیز خواهیم داشت. 

 

پایان پیام/

کد خبر 452129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha