ترویج سبک زندگی اسلامی محور فعالیت واحد خواهران کانون های مساجد است

خبرگزاری شبستان: مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از محورهای مهم فعالیت واحد خواهران کانون های فرهنگی هنری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از هرمزگان، فریبا نصوری در جمع رابطین واحد خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان رودان، با اشاره به جایگاه خدمت در مسجد، خاطر نشان کرد: توفیق خدمتگزاری خانه های خدا نصیب بندگان شایسته خداوند همچون حضرت ابراهیم(علیه السلام)، حضرت مریم(سلام الله علیها) و حضرت فاطمه(سلام الله علیها) می شود.

 

وی افزود: با توجه به اینکه قشر عظیمی از جامعه و نمازگزاران مساجد را بانوان تشکیل می دهند، این ضرورت احساس شد که واحد خواهران برای جذب بانوان و ساماندهی و برنامه ریزی امور آنها در کانون ها راه اندازی شود.

 

نصوری، هدف از برگزاری این نشست را تعامل، همفکری و ارائه برنامه های پیشنهادی دبیرخانه و همچنین بیان موانع و مشکلات فراروی واحد خواهران کانون ها عنوان کرد.

 

وی افزود: این نشست ها باید در طول سال و به صورت مستمر برگزار و از تجربه های موفق یکدیگر در راستای پیشبرد اهداف مورد نظر استفاده شود.

 

این فعال فرهنگی گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی که از دغدغه های رهبر معظم انقلاب(دامه برکاته) و از ضرورت های امروز جامعه است باید در راس فعالیت های واحد خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گیرد.  

 

نصوری ادامه داد: امروز متاسفانه بسیاری از منکرات، معروف و معروف ها نیز متروک و کمرنگ شده اند؛ صله ارحام و میهمانی رفتن ها به دلیل تجمل گرایی رو به فراموشی است.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی در وهله نخست باید خود را با این سبک وفق دهند و سپس به دنبل ترویج آن در بین اقشار مختلف مردم باشند.

 

گفتنی است؛ در این نشست رابطین واحد خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان رودان نظرات و پیشنهادهای خود را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن فعالیت های کانون ها به ویژه در حوزه بانوان ارائه کردند.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 452441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha